כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בעקבות הלחץ

חוזר בו: משרד הבריאות מסיר את סימון הצמידים בקניונים

הלחץ עשה את שלו: לאחר החלטת בנט על הכנסת הקניונים תחת הגבלות התו הירוק, כך שמחוסנים יקבלו צמיד איתו יוכלו לשוטט בכל החנויות - בעוד ללא מחוסנים יתאפשר להיכנס רק למקומות חיוניים בלבד - מסיר היום משרד הבריאות את ההחלטה 

חוזר בו: משרד הבריאות מסיר את סימון הצמידים בקניונים
קניון עזריאלי גבעתיים צילום: יח"צ

בעקבות הלחצים שהופעלו ע"י בעלי הקניונים שחששו מקטלוג בעייתי של מחוסנים מול הלא מחוסנים שעלול היה לגרום להם לפגיעה כלכלית - מסיר היום (רביעי) משרד הבריאות את הצמידים ממתווה הקניונים. 

אמש החליט ראש הממשלה נפתלי בנט יחד עם שר הבריאות ניצן הורוביץ כי כל אדם בכניסה לקניון שמציג "תו ירוק" אשר יאושר דיגיטלית יקבל צמיד בצבע אחיד שיאפשר לנוע בצורה חופשית ברחבי הקניון. אך כאמור, היום מחליטים במשרד הבריאות להסיר את עניין הצמידים מהמתווה. 

כזכור, מוקדם יותר היום פורסם על הכעס והזעם בקרב בעלי החנויות ומרכזי הקניות כלפי משרד הבריאות והממשלה על קבלת המתווה החדש, וכן על האיומים של חלקם לעתור לבית המשפט העליון. 

בעלי הקניונים הבהירו כי הם אינם מוכנים להפלות בין לקוחותיהם, וציינו כי במתחם הקניונים יש גם עסקים, מרפאות ומשרדים רבים, כך שלא יהיה ניתן לברור בקלות בין מחוסנים ללא מחוסנים. 

בעלי הקניונים טענו כי הפדיון הכולל בעסקים צפוי להיפגע בכ-30%, בעוד שההוצאות יישארו באותו הגודל. "אין שום היתכנות למתווה הארור הזה", הבהירו בעלי הקניונים בשיחה עם ערוץ 12. 

חלק מהקניונים אף איימו כי הם אינם מתכוונים לאכוף את התקנות החדשות וייתנו לכולם להיכנס לחנויות. כאמור, כעת מסיר משרד הבריאות את עניין הצמידים - מה שצפוי להקל על בעלי הקניונים. 

 

קניונים תו ירוק נפתלי בנט משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד