כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
גם ארה"ב על הכוונת

רשימת המדינות שצפויות להפוך בקרוב לאדומות

אלו 7 המדינות שהטיסה אליהן צפויה להיאסר כבר בקרוב. ארה"ב כלולה בהן | רשימה זו צפויה להצטרף למספר המדינות שהוכרזו הערב כאדומות | אלו הן שמות המדינות

רשימת המדינות שצפויות להפוך בקרוב לאדומות
אילוסטרציה צילום: pixabay

לאחר שהערב (רביעי) הוכרזו 6 מדינות נוספות כאדומות - שהטיסה אליהן אסורה, מתפרסמת ב'חדשות 12' רשימת המדינות שמשרד הבריאות שוקל להפוך גם אותן לאדומות בקרוב ולאסור אליהן את הטיסה. 

על פי הפרסום, ישנן 7 מדינות על קנה משרד הבריאות. ראשית, וכנראה הדרמטית מבין כולן - ארצות הברית. בנוסף, ישנן ארבע מדינות מיבשת אירופה שעלולות להפוך בקרוב לאדומות: פורטוגל, טורקיה, גרמניה, והונגריה. שתי מדינות נוספות שנשקלות כרגע, הן קנדה ומרוקו. 

על פי הפרסום הערב, ראש הממשלה נפתלי בנט מעוניין להוסיף לרשימת המדינות האדומות, מדינות נוספות - גם כאלו שהווריאנט עדיין לא התפשט בהן ממש. מטרתו של בנט היא כאמור, למנוע עד כמה שניתן את הזליגה של הווריאנט החדש לישראל - למרות הנזקים הכלכליים הכבדים שכרוכים בהחלטות אלו.

כזכור, מוקדם יותר הערב הודיע משרד הבריאות על רשימת 6 מדינות שאליהן הטיסה תיאסר החל מחצות בלילה שבין ראשון לשני. רשימת המדינות שתהפוכנה לאדומות: אירלנד, נורבגיה, ספרד, פינלנד, צרפת, שבדיה ואיחוד האמירויות.

ההחלטה על הפיכתן לאדומות וכך לאסור את הטיסה אליהן נמצאת בכפוף לאישור הממשלה וועדת החוקה של הכנסת.

משרד הבריאות מדינות אדומות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד