י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"פוגעים בי ובציבור אותו אני מייצג"

מתיחות בקואליציה: הח"כ יבלום חוקים של 'מרצ'

בתגובה לאמירות פוגעניות בציבור בוחריו, מצד נציגי מרצ והעבודה, מודיע יו"ר ועדת הכנסת ניר אורבך כי לא יקדם עד להודעה חדשה, חוקים שיעלו חברי הכנסת מאותן מפלגות. לפי שעה השקט מצידן נשמר

מתיחות בקואליציה: הח"כ יבלום חוקים של 'מרצ'
מליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השיח סביב "אלימות המתנחלים" הופך לנפיץ: בעקבות הכנס בכנסת תחת הכותרת 'אלימות המתנחלים', ובעקבות הציוץ של השר לביטחון פנים, עמר בר לב, השבוע, יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ ניר אורבך מסיעת 'ימינה' מפרסם החלטה שעלולה לטלטל את הקואליציה.

חבר הכנסת אורבך הודיע ליו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן, כי לאור האמירות המסיתות של חברי קואליציה בעיקר ממפלגת מרצ והעבודה הוא לא יקדם חקיקה של אותם גורמים בוועדת הכנסת.

"אני עוקב בדאגה אחר הודעות מסיתות של חברים בקואליציה שמטרתן להכתים ולפגוע בציבור המתיישבים היקר בו בזמן שהטרור פושה ברחבי יהודה ושומרון. אמירות שלאחר מכן משמשות גופים זרים ופלסטינים להכפשת מדינת ישראל ופוגעת באינטרס הלאומי שלה", כתב אורבך לחברת מפלגתו.

"לאור זאת", כתב אורבך, "כיו"ר ועדת הכנסת ברצוני להודיעך כי מעתה ואילך, כל הצעת חוק שתעלה מצד חברי הכנסת הללו לא תקודם על ידי בוועדת הכנסת. כל עוד חברים בקואליציה פוגעים בי ובציבור אותו אני מייצג, אני לא מתכוון לתמוך בשום יוזמה או חקיקה מצידם".

ניר אורבך עידית סילמן עמר בר לב מרצ אלימות מתנחלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד