י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יחזיר את המפלגה לכנסת?

ח"כ לשעבר: מועמד חדש-ישן לראשות הבית היהודי

בצל ההסתמנות על ויתור התיק מצידה לאורבך, חגית משה, יו"ר מפלגת 'הבית היהודי', תתמודד בקרוב עם בעיות מבית - חבר הכנסת לשעבר מוטי יוגב שוקל להתמודד על ראשות המפלגה | האחרון פועל להביא להצבעה במרכז, ובכך להדיח את משה מההנהגה

ח"כ לשעבר: מועמד חדש-ישן לראשות הבית היהודי
מוטי יוגב צילום: הדס פרוש, פלאש 90

חבר הכנסת לשעבר מוטי יוגב, שוקל להתמודד על ראשות מפלגת 'הבית היהודי', בה שימש כחבר כנסת, ובכך להדיח את היו"ר הנוכחית, חגית משה. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

יוגב, אשר היה בין התומכים העיקריים של משה בבחירות הקודמות על ראשות המפלגה, בודק בימים אלו את האפשרות כי הוא יתמודד על התפקיד, במטרה להחזיר את המפלגה אל מוקד ההשפעה בכנסת.

הח"כ לשעבר שוקל להתמודד לאור ההתנהלות של משה, ובכך, הוא מצטרף למועמד נוסף, גלעד כץ, שגם הוא עומל מול חברי מרכז המפלגה במטרתה להיבחר. יוגב הודיע בעבר, לפני הבחירות לכנסת ה-21, על התמודדותו לראשות 'הבית היהודי', אך בהמשך הסיר את מועמדותו.

מוטי יוגב עם בנימין נתניהו. צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90.

כזכור, משה חתמה על הסכם בבחירות עם 'ימינה', לפיו 'הבית היהודי' תתמוך בהצבעה לנפתלי בנט, והוא בתמורה ידאג להם לתיק סביב שולחן הממשלה. מאז הקמת הממשלה הנוכחית, יו"ר 'ימינה' מחזיק בידיו את תיק ההתיישבות, שממתין לחגית משה, אלא שהיא מתלבטת כבר למעלה מחצי שנה אם לקחת את התפקיד או להישאר בעיריית ירושלים.

בשבוע שעבר פרסמנו ב'בחדרי חרדים' כי התיק צפוי להיות מופקד אצל ניר אורבך, יו"ר סיעת 'ימינה', שכזכור התמודד אז מול משה בבחירות על ראשות 'הבית היהודי' והפסיד.

הבית היהודי פריימריז הבית היהודי מוטי יוגב חגית משה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד