ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
במהלך עימות עם אביו

תיעוד דרמטי: בן ה-14 שלף אקדח ונטרל את השודד

צעיר בן 14 התעשת במהירות וירה בפניו של שודד חנות פיצה, תוך כדי שהלה מתעמת פיזית עם אביו שעמד מאחורי הדלפק. הוא שלף אקדח וירה בפניו של השודד שנפצע אנושות והצליח להימלט מרחק שלושה רחובות מהמקום • צפו בתיעוד הדרמטי

תיעוד דרמטי: בן ה-14 שלף אקדח ונטרל את השודד
הירי בשודד צילום: צילום מסך

שודד בן 33, נכנס לפיצרייה בעיר פילדלפיה שבמדינת פנסילבניה בארצות הברית ב-12 לדצמבר, הוא הושיט יד אל מעבר לדלפק כדי לגנוב כסף מהקופה, אך העובד מאחורי הדלפק התעמת עמו לבל יצליח במשימתו.

תוך כדי שהשניים נאבקים זה בזה, בנו של העובד שלף אקדח מתחת לדלפק וירה בפניו של השודד, מה שגרם לו בתחילה ליפול על הדלפק מחוסר הכרה ונראה היה כי הוא מת. אך מסתבר כי לאחר כמה דקות האיש התעורר והצליח להימלט מהחנות.

המשטרה הגיעה לחנות בשכונת ספרינג גארדן מעט לפני השעה 22:00 ביום חמישי האחרון, והבחינה בשובל דם שהחל בתוך המסעדה ונמשך שלושה רחובות לתוך תחנת הרכבת התחתית ברחובות ברוד וספרינג גארדן.

המשטרה מצאה את החשוד מדמם בכבדות, המשטרה מצאה גם כמות גדולה של מזומנים בתוך כיסו של החשוד, והעבירה אותו לבית החולים ג'פרסון כשמצבו אנוש.

לפני התקרית בחנות הפיצה, החשוד היה אחד משלושה אנשים שניסו לשדוד בית מרקחת, אך ללא הצלחה, לאחר שהשלושה לא הצליחו לגשת לקופה כי לא היה להם את הקוד לקופה הם ככל הנראה התפצלו והלה ניסה את מזלו בחנות הפיצה, אך נורה ונפצע אנושות.

שוד אלים פיצה אירוע ירי פילדלפיה ניסיון שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד