י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הגרלת ענק

רוצים לזכות ב-100,000 דולר במזומן? נותרו לכם ימים ספורים

ימים ספורים נותרו למועד קיום הגרלת הענק במסגרת מבצע ההתרמה של בית המדרש הגדול בעולם - ׳ישיבה על קברו׳. ההגרלה תיערך על סך של מאה אלף דולר במזומן בקרב כל אותם אלה שנרתמו למען מפעל התורה הכביר הזה • הצטרפו כעת והבטיחו את מקומכם בהגרלת הענק

רוצים לזכות ב-100,000 דולר במזומן? נותרו לכם ימים ספורים
ההגרלה מתקרבת צילום: freepik

בבית המדרש הגדול בעולם - ׳ישיבה על קברו׳ נכנסים ממש בשעות אלה להישורת אחרונה לקראת הגרלת הענק שתיערך בעוד ימים ספורים בקרב ההמונים אשר נרתמו למען המשך קיום מפעל התורה הכביר הזה שהוקם לעילוי נשמתו ועל פי צוואתו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון יהודה לייב שטיינמן זיע״א, והוזילו מהונם למען לומדי התורה.

לחצו כאן למעבר להגרלה>>>

מדובר כאמור בהגרלת ענק וחסרת תקדים אשר תיערך כבר בימים הקרובים, במסגרתה יוגרל סכום של מאה אלף דולר במזומן בין כל אותם אלה שתרמו לבית המדרש הגדול בעולם - ׳ישיבה על קברו׳ ורכשו כרטיסי הגרלה להגרלת הענק שמשגעת את המגזר החרדי.

כזכור, רק בערב שבת חנוכה האחרונה ערכו ב׳ישיבה על קברו' הגרלה היסטורית על החנוכייה המקודשת של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון יהודה לייב שטיינמן זיע״א. חנוכייה אשר שימשה אותו להדלקת נרות החנוכה במשך למעלה משישים שנה. ההגרלה הפכה לשיחת היום ורבים הצטרפו להיות ממחזיקי בית המדרש הגדול בעולם.

כעת, ימים ספורים לפני מועד קיום ההגרלה זה החובה והזכות שלכם לתרום למפעל התורה הכביר הזה, לרכוש כרטיס, ואולי תזכו בסכום של מאה אלף דולר במזומן. לא בשמיים היא, כעת זה הרגעים שלנו לעשות את הצעד הפשוט הזה ולהצטרף למחזיקי התורה ובד בבד להיכנס להגרלת הענק.

לחצו כאן למעבר להגרלה>>>

הגרלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד