כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חצה את הגדר

אישום: הסתנן לישראל מעזה עם רימון רסס

תושב רצועת עזה בן 21 נאשם כי הסתנן לישראל, כשהוא נושא על גופו רימון רסס | הפרקליטות: "הנאשם מסוכן בשל העובדה שהסתנן לישראל עם אמל"ח שביכולתו לגרום פגיעה בחיים ובגוף ונזק ממשי"

אישום: הסתנן לישראל מעזה עם רימון רסס
אילוסטרציה צילום: pixabay

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום כנגד אמיר דבארי (21), תושב עזה, אשר הסתנן לישראל, כשהוא נושא על גופו רימון רסס.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עמית גינת, בתאריך 27.11.21, התקרב הנאשם לגדר המערכת ועבר לתוך שטח ישראל, כשעל גופו רימון רסס. כוחות צה"ל הבחינו בנאשם, דרשו ממנו שיוציא את חפציו. הנאשם פשט את בגדיו ובכיס מעילו נמצא הרימון, שפוצץ על ידי החיילים במקום.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של הסתננות מזוינת ונשיאת נשק.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי "נשקפת מסוכנות מהנאשם בשל העובדה שהסתנן לישראל עם אמל"ח שביכולתו לגרום פגיעה בחיים ובגוף ונזק ממשי".

מוקדם יותר הותר לפרסום כי חסין ביארי, אזרחי ישראלי בן 30 ובן משפחתו מחמוד אחמד, בן 33, תושב רצועת עזה, נעצרו בחשד לריגול עבור ארגון הטרור חמאס. השניים נעצרו לחקירה במסגרת פעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל  ב-29 לנובמבר. אחמד נכנס לארץ באמצעות היתר מסחר לכניסה לישראל.

 

כתב אישום עזה רימון רסס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד