א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
גל בן רחל

בשעת הניתוח: הגר"ח התפלל לרפואתו של תא"ל במיל' גל הירש

שמו של תא"ל במיל' גל הירש, שעובר בשעות אלו ניתוח מורכב בעקבות המחלה הקשה ממנה סובל, הוכנס לגר"ח קנייבסקי שהתפלל לרפואתו. התפללו: גל בן רחל

בשעת הניתוח: הגר"ח התפלל לרפואתו של תא"ל במיל' גל הירש
הגר"ח מתפלל לרפואת גל הירש צילום: באדיבות המצלם

מרן שר התורה ‏הגר"ח קנייבסקי התפלל היום (חמישי) עבור גל הירש, שעובר בשעות אלו ניתוח מורכב בשל מחלת הסרטן ממנה הוא סובל. התפללו לרפואת גל בן רחל.

אתמול, התקיים מניין תהילים בשעות הצהריים ברחבת הכותל המערבי, לרפואתו של תא"ל (במיל') גל הירש, לקראת הניתוח שהוא צפוי לעבור היום, בגלל המחלה הקשה ממנה סובל.

רב הכותל המערבי, הרב שמואל רבינוביץ, הודיע אתמול כי מניין התהלים מול קודש הקודשים בין 14:30-17:00 הוקדש להחלמת גל בן רחל.

מניין תהילים בכותל להצלחת ההליך הרפואי של גל הירש

מתפללים רבים ואנשי כוחות ביטחון ניגשו אתמול לברך ולחזק את גל הירש, מי שהיה מועמד למפכ"לות המשטרה ב-2015 ומינויו סוכל. הירש הגיע להתפלל להצלחת הניתוח שיערך היום ולהחלמתו ממחלת הסרטן.

כזכור, בשבוע שעבר מקורביו של תא"ל (במיל') גל הירש פרסמו כי הוא חולה במחלה קשה וביקשו להתפלל לרפואתו במהרה. גל הירש זכור לטובה לתושבי קרית ספר, כמי שהתמנה בשנת 1999 למפקד חטיבת בנימין ותחת פיקודו הייתה העיר מודיעין עילית – עובדה שהביאה אותו להכרות חזקה עם המגזר החרדי. הוא קבע בפועל את הגבולות המוניציפליים של מודיעין עילית וחיבר את קרית ספר לשכונת ברכפלד.

על החיבור שלו עם הקהילה החרדית, סיפר יעקב גוטרמן, ראש עיריית מודיעין עילית לפני מספר שנים, "הוא בעל ערכים גבוהים והוא מאוד מכבד, הוא השקיע רבות במודיעין עילית בקהילה החרדית, רצה למקם אותה במקום מכובד בישראל, הוא חיבר את ברכפלד וקריית ספר לעיר חרדית אחת גדולה, הוא הבין שהולך להיות פה משהו גדול".

תת אלוף במיל' גל הירש סייע בשיא מגפת הקורונה לעיריית אלעד בכל הנוגע להתמודדות בנגיף הקורונה, בהתנדבות מלאה. הירש אמר לתקשורת לאחר פרסום הדברים "כאחד שמתגורר בראש העין הסמוכה לאלעד, אני מרגיש שזו שליחות לעזור לעיר".

הגר"ח קנייבסקי גל הירש סרטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד