ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
נורות אזהרה

מהפכני: הסטארט-אפ הישראלי שמזהיר מפני רעידות אדמה

גאווה הישראלית: SeismicAI פיתחה מערכת מיוחדת אשר תתריע מפני צונאמי, רעידות אדמה וסכנות טבע נוספות • בעידן של משברי אקלים אשר פוקדים את עולמנו בזה אחר זה, מדובר במיזם חשוב  ובעל פוטנציאל הכנסות עצום • כעת נפתחה האפשרות לכלל האוכלוסיה ליטול חלק בסטארט-אפ שהפך למדובר ברחבי העולם

מהפכני: הסטארט-אפ הישראלי שמזהיר מפני רעידות אדמה
רעידת אדמה צילום: פיקסביי

משבר האקלים מחמיר ואסונות הטבע, בהם רעידות אדמה וצונאמי, ממשיכים לגדול בממדיהם. אסונות אלו מותירים מדינות ותעשיות שלמות עם נזקים כלכליים עצומים ואובדן רב בחיי אדם, מה שמביא אותם לשלם סכומי עתק עבור מערכות התרעה מוקדמות על מנת למזער נזקים.

SeismicAI פיתחה מערכת לזיהוי רעידות אדמה, שגם מתריעה מוקדם יותר ממערכות התרעה אחרות וגם מתריעה מכל מקום בעולם לפני הגעת הגלים ההרסניים של הרעידה ומציעה שירותי התרעה למדינות רבות, חברות ענק ותעשיות גלובליות ומקומיות בעלויות נמוכות משמעותית מהפתרונות הקיימים כיום בשוק - בשורה שתטלטל את השוק ותוביל מהפכה בתחום! לקמפיין גויסו כבר מעל 5 וחצי מיליון ש״ח, על ידי מאות משקיעים.

לפרטים והשקעה ב-SeismicAI החל מ-2,500 ₪ >>
*המידע המוצג חלקי ותמציתי וכפוף למלוא המידע המוצג באתר

בעזרת אלגוריתמים סיסמיים ייחודיים, מערכות עיבוד נתונים, אותות בזמן אמת ושימוש בבינה מלאכותית (AI), החברה מספקת התרעה לעסקים ואנשים בזמן אמת כדי שיוכלו לבצע פעולות מנע (סגירה אוטומטית של קווי חשמל וגז, עצירת מכונות וכו׳) אשר יצמצמו דרמטית את הנזק הצפוי.

המערכת של SeismicAI היא לא בגדר חלום. כבר בימים אלה המערכת מוכיחה את עצמה בשטח - החברה התקינה מערכת להגנת מתקנים של אחת מחברות הגז הגדולות בעולם, ומפעילה מספר פרויקטים בשיתוף פעולה עם גופים ממשלתיים ומחקריים מובילים, כגון הרשות למשאבי טבע הקנדית והמכון ההודי הטכנולוגי "רורקי" אשר ממומן ע״י הבנק העולמי.

מדובר בתחום עם פוטנציאל הכנסות גבוה מכמות קטנה יחסית של לקוחות גדולים (מדינות) עם פוטנציאל שוק אדיר אשר צפוי להגיע לשווי של עשרות מיליוני דולרים.

המודל העסקי מבוסס על שירות המאפשר הכנסה גבוהה שוטפת.

לחברה כבר מוצר מוכן ופועל וכל מה שנותר לכם הוא לקחת חלק במיזם הכה חשוב ומדובר.

לפרטים והשקעה ב-SeismicAI החל מ-2,500 ₪ >>
*המידע המוצג חלקי ותמציתי וכפוף למלוא המידע המוצג באתר

סטארט-אפ רעידות אדמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד