י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מחוץ לבית הספר

אוסטרליה: 5 ילדים נהרגו בעקבות תאונת טרמפולינה

במהלך חגיגה לציון השבוע האחרון של הלימודים לפני חופשת החורף, חמישה ילדים נהרגו וחמישה נוספים נפצעו כשנפלו ארצה מטרמפולינה שהתעופפה באוויר. מבין הילדים שנותרו בחיים, ארבעה במצב אנוש ואחד במצב קשה

אוסטרליה: 5 ילדים נהרגו בעקבות תאונת טרמפולינה
ילדים קופצים על טרמפולינה צילום: Olivier Fitoussi /FLASH90

חמישה ילדים נהרגו וחמישה נוספים נפצעו קשה מאוד במהלך אירוע בו טרמפולינה התעופפה באוויר. התקרית התרחשה היום (חמישי), מחוץ לבית ספר באוסטרליה.

הטרגדיה התרחשה במהלך חגיגה לציון השבוע האחרון של הלימודים לפני חופשת החורף בבית הספר היסודי הילקרסט בצפון טסמניה, כך מסרה המשטרה. הילדים עפו מגובה רב, למרות שמזג האוויר היה נוח, אך לפתע היו רוחות חזקות.

ראש ממשלת אוסטרליה, סקוט מוריסון, כינה את התקרית "מטלטלת, שוברת לב באופן בלתי נתפס". הוא אמר לתקשורת המקומית, "ילדים צעירים ביום כיף, יחד עם משפחותיהם וזה הופך לטרגדיה נוראית כל כך, בתקופה זו של השנה, זה פשוט שובר את הלב שלנו", אמר.

עוד אמר, "אני רוצה לומר, להורים ולמשפחות ולחברים, לכל מי שהיו שם, לילדים האחרים שראו את האירועים האלה, אני מתפלל שתוכלו לעבור את הטרגדיה הנוראה הזו".

מבין הילדים שנותרו בחיים, ארבעה במצב אנוש ואחד במצב קשה, כך לדברי מפכ"ל המשטרה המקומית, דארן הין. ה'ניו יורק פוסט' מדווח, כי כמה הורים היו עדים לרגעים המחרידים לאחר שהתנדבו להיות באירוע ולשמור על הילדים.

טרמפולינה אוסטרליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד