כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חורף בנועם

תה או קפה? החורף הגיע ואיתו הספק הגדול

אין כמו לקום בבוקר בשבת חורפית, להקשיב לגשם המתדפק בחלון במלוא עצמתו, להתכרבל על הספה עם השמיכה המפנקת וללגום בנחת כוס קפה רותחת. או שאתם בכלל טיפוסים של תה? • הכל על השיטה שתהפוך את החורף שלכם לנעים ומענג עם כל משקה שתבחרו

תה או קפה? החורף הגיע ואיתו הספק הגדול
משקה חורפי צילום: unsplash

שבת היא זמן משפחתי. בני הבית נאספים יחד לארוחה, האורחים מצטרפים אף הם והכיבוד זורם בשפע. שלל מטעמים ותבשילים מוגשים אל השולחן בזה אחר זה ואווירת קדושה עוטפת את הכל. מי מאיתנו לא אוהב את השבת? את העצירה מהמרוץ האינסופי של כל השבוע וההתכנסות ביחד בחיק המשפחה.

הסעודה מסתיימת וכולם ניגשים לשבת בנחת על הספה עם כוס תה מהביל ועוגות שבת ריחניות. הבעיה מתחילה עם הדאגה האם יש מים חמים בכמות מספקת, כזו שתיתן מענה בשבת בערב וגם לקפה של של שבת בבוקר לא יחסר. אז מה הפתרון? הכתובת האולטימטיבית לכך היא חברת 'אפיקים – טכנולוגיית מים מתקדמת'. שעומדת מאחורי מתקן המים המהפכני 'נועם 1'.

לחצו כאן לפרטים על מתקן המים>>>

מתקן זה מגלם בתוכו מעלות רבות – החל משמירה על בריאות הגוף והנפש בצריכת מים איכותיים,וכלה בחיסכון כספי ניכר המשולב עם נוחות מירבית ועיצוב ללא פשרות. הוא אפילו מסיים אחת ולתמיד את הנוהג המתיש של הרתחת מיחם המים מדי ערב שבת ודאגה מתמדת אם אכן הכמות מספיקה גם כאשר יפתיעו פתאום עוד אורחים או שלמי מבני הבית יתחשק ללגום עוד כמה כוסות תה רותח. שלא לדבר על האכסון והניקיון של המיחם מהאבנית המצטברת בו מדי שבוע.. עם נועם 1צריכת מים חמים ללא הגבלה מתאפשרת בקלות מרבית לצד שמירת שבת כהלכתה!

העונה הקרה שכבר כאן במלוא עצמתה, מביאה איתה גם שלל מחלות חורף שנלוות אליה. השפעת על שלל סוגיה, יחד עם נגיף הקורונה שעדיין כאן לא משאירים מקום לספק. צריך להיערך ויפה שעה אחת קודם. אבל כיצד עושים זאת?

בעידן המודרני בו אנו חיים כבר אין עוררין על כך ששתייה מספקת של מים צלולים תורמת תרומה אדירה לבריאות הכללית שלנו. היא נחוצה לנו לשמירה על ריכוז ומצב רוח טוב, לבריאות העור שלנו, ומועילה ומסייעת רבות. היא נחוצה לא רק לשמירה על בריאותנו בזמן השגרה  אלא גם להחלמה והתאוששות של הגוף לאחר שפעת או צינון קשה.

רבים נוטים לחשוב שרק בקיץ, כאשר החום כבד מנשוא והלחות מתגברת, רק אז מומלץ וצריך לשתות מים על מנת שלא נתייבש מהשמש הקופחת. אך לא כך הוא הדבר. על מנת לשמור על טמפרטורה מאוזנת של הגוף ואנרגיה מירבית מומלץ לשתות מים צלולים ומסוננים במשך כל ימות השנה ללא קשר לחום או הקור ששורר בחוץ. איכות המים חשובה אף היא ומשפיעה רבות על בריאות גופנו.

המיניברים המתקדמים של נועם 1 מפיקים מים נקיים וזכים שעברו סינון מיקרוני. חול, אבנים קטנות, ושאר מזהמים נשארים מחוץ לכוס השתייה שלכם. רוב המיניברים מכילים גם מסנן פחם המוודא שמי השתייה נקיים מריחות ומטעמי לוואי. כך תבטיחו לעצמכם מים צלולים ואיכותיים ללא חשש.

אז קדימה-תכינו לעצמכם משהו לשתות לרוויה!

מחממים את החורף עם נעם 1>>

נעם1 חורף קר תה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד