כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
פעילות עיקשת

בעקבות מאבק עיריית ב"ב: מועדון הקשישים ישוב לפעילות

בעקבות מאבק עיקש שניהלה עיריית בני ברק - מועדון הקשישים שברחוב הרב לוין בשיכון ה׳ ישוב לפעילות מלאה באופן מידי • סטטוס השימוש כנכס עירוני נשמר

בעקבות מאבק עיריית ב"ב: מועדון הקשישים ישוב לפעילות
חזית בנין עיריית בני ברק צילום: פלאש 90

בתום מאבק ארוך שניהלה לשכת ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין מול גורמים שונים שטענו למימוש זכותם במתחם, קיבל בית המשפט את טענתה העקרונית של העירייה על זכותה הברורה במתחם לצורך הפעלת מועדון הקשישים, וכך, למרות שמדובר בנכס ציבורי שבאחריות תנועת "אמונה" שמכרה את זכות השימוש לגורם שלישי, הגישה עיריית בני ברק תביעה לביהמ"ש ובסיומו של הליך אושרר סיכום ע"י בית המשפט העליון המשמר את השימוש במתחם למועדון הקשישים.

בחודשים האחרונים ניסו בעלי החזקה במתחם להצר את רגלי עיריית בני ברק ופעלו באיומים ובכוח הזרוע להשבית את פעילות המועדון. בנוסף לכך, גורמים פוליטיים אינטרסנטים שניסו להשיג הון פוליטי וגרמו לעיכוב פתרון המשבר, דבר שהסב כאב וסבל רב לציבור השוהות במתחם. בשבועות האחרונים נפגשה נציגות המועדון יחד עם ראש העירייה ולשכתו, שם הובהר להם כי צוות לשכת ראש העיר עמל ללא לאות על מנת למצוא פתרון הולם.

בפעילות עיקשת שהוביל ראש העיר במשך מספר שבועות, הצליחה עיריית בני ברק להשיב את החזקה לידיה, בסיכום שהתקבל על ידי הצדדים בהוראת בית המשפט.

ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין הגיב על ההחלטה ואמר כי "בני ברק הוכיחה קבל עם ועולם כי אין מקום לשימוש ברעה בשטחי ציבור, וכי זכות האוכלוסייה המבוגרת בעיר הינה קודש ונעשה בשבילה הכול"

עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין קשישים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד