כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
במשך 11 ימים

הוראה חדשה בצפון קוריאה: אסור לשתות ולחייך

על צפון קוריאנים נאסר לצחוק או לשתות במשך 11 ימים, כחלק מציון יום השנה העשירי למותו של המנהיג לשעבר קים ג'ונג איל

הוראה חדשה בצפון קוריאה: אסור לשתות ולחייך
חיילים מחייכים בצפון קוריאה צילום: unsplash

צפון קוריאה אסרה על אזרחיה לצחוק או לשתות למשך 11 ימים, לציון עשור למותו של המנהיג לשעבר, קים ג'ונג איל, הרשויות הורו לציבור לא להראות שום סימני אושר בזמן שצפון קוריאה מציינת את מותו.

קים ג'ונג איל שלט בצפון קוריאה מ-1994 עד 2011, ולאחר מכן ירש את מנהיגותו, בנו קים ג'ונג און. כעת, עשר שנים לאחר מותו, הצפון קוריאנים נאלצים לציין את תקופת האבל בת 11 הימים שבהם אסור להם לצחוק או לשתות אלכוהול.

"בתקופת האבל, אסור לנו לשתות אלכוהול, לצחוק או לעסוק בפעילויות פנאי", כך אמר אזרח צפון קוריאני ל-Radio Free Asia. המקור הוסיף כי אסור לצפון קוריאנים לעשות קניות במכולת ב-17 בדצמבר - יום השנה למותו של קים ג'ונג איל.

עוד אמר, כי "בעבר אנשים רבים שנתפסו שותים בתקופת האבל נעצרו ולא נראו שוב, גם אם בן משפחתך מת בתקופת האבל, אסור לך לבכות בקול ויש להוציא את הגופה לקבורה לאחר סיום ימי האבל של המדינה, אנשים אפילו לא יכולים לחגוג את ימי ההולדת שלהם אם הם נופלים בתקופת האבל".

קים ג'ונג איל מת מהתקף לב ב-17 בדצמבר 2011, בגיל 69, לאחר ששלט במדינה במשך 17 שנים בדיקטטורה אכזרית ומדכאת, בנו ממשיך בדרכו ומתנהג כמו אביו וסבו, שני רודנים רוצחים שמעלימים את כל המתנגדים להם, וגם מפעילים מחנות עבודה אכזריות.

צפון קוריאה קים ג'ונג און

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד