י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מדינת ישראל תחת מתקפה"

כשתהיה על השולחן: התנאי שיציבו ב'נעם' לממשלת ימין

אמנם ממשלת ימין כרגע לא אופציה, אך במפלגת 'נעם' מגבשים תכנית שאותה הם יציבו כתנאי להצטרפותם לממשלה - ולפיה, יוקם חמ"ל שיאבק בארגונים והקרנות שרוצים, לדבריהם, להפוך את המדינה למדינת כל אזרחיה | יו"ר המפלגה: "צריכים שיותר יצטרפו אלינו שנוכל להעמיד את התוכנית כתנאי"

 כשתהיה על השולחן: התנאי שיציבו ב'נעם' לממשלת ימין
אבי מעוז צילום: Olivier Fitousi/Flash90

במפלגת 'נעם', החברה בסיעת 'הציונות הדתית', מתכננים כבר את היום שבו ממשלת ימין תהיה על השולחן והמפלגות בגוש ינהלו את המשא ומתן, למרות שלא מסתמן כי הממשלה הנוכחית הולכת להתפרק.

במפלגה, שאחד מהדגלים העיקריים שלה הוא המאבק בפוסט-מודרנה, מגבשים תוכנית, ששמה 'מגן לעם', שתיאבק בארגונים והקרנות שמשקיעות, לטענתם, בהפיכת ישראל למדינת כל אזרחיה.

בחוג בית בירושלים שקיים אתמול, הסביר חבר הכנסת אבי מעוז, יו"ר מפלגת 'נעם', את הרקע לתוכנית: "מדינת ישראל נמצאת תחת מתקפה של אויב סמוי מן העין. אויב התודעה. מנסים בדרכי עורמה כבר עשרות שנים להחליש את מדינת ישראל", טען.

"אני מתכוון לארגונים זרים שמשקיעים הון עתק במטרה לפגוע בתודעה של מדינת ישראל", אמר והודה: "אם נגיד את האמת, היחידה שיכולה להתמודד עם זה, זאת המדינה, מדינת ישראל".

מעוז אמר כי בשביל שיוכלו להעמיד את התנאי שלהם באופן ברור להצטרפותם לממשלה, המפלגה צריכה יותר מתפקדים: "אנחנו צריכים שיותר ויותר אזרחים יצטרפו אלינו בשביל שנוכל להעמיד את התכנית כתנאי לכניסה לממשלת ימין", כך לדבריו.

מפלגת נעם אבי מעוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד