י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חרדית רצה למועצת העיר: "לא מפחדת מאיומים"

שירה ג'רג'י, חרדית מצפת, החליטה לרוץ למועצה המקומית, וספגה איומים והטרדות • "יש 52% נשים בעיר, יש לנו הרבה מעבר לטיפול בילדים, ואנו יכולות לתרום לעשייה"

שירה ג'רג'י
שירה ג'רג'י

שירה ג'רג'י, חרדית ואם לארבעה המתגוררת בצפת, לא תיארה לעצמה בשום שלב כי החלטתה להתמודד למועצת העיר בבחירות המקומיות הקרובות - תגבה ממנה מחיר כבד של איומים ולחצים בלתי פוסקים להוציא אותה מהמרוץ.

ג'רג'י היא מאמנת אישית ומנחה ב'מיכאל', פרויקט למיצוי כישורים אישיים למצוינות, והיא החליטה להתמודד למועצת העיר מסיבה פשוטה, "יש 52% נשים בעיר", היא מסבירה בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "דווקא מהמקום הזה של אישה חרדית, אני קוראת לבוא ולתת לנו מקום. אנחנו לא רק בתפקיד הנשים שמטפלות בילדים בבית. יש לנו הרבה מעבר - לתרום ולסייע בעשייה הציבורית".

בימים האחרונים קיבלה ג'רג'י איומים מגורמים אנונימיים, "ניסו לשכנע אותי שעובדים עליי כדי לסחוט ממני כסף. שלחו לי הודעות שיגנבו אותי". מאוחר יותר אף קיבלה מסרים ברורים יותר: "תרדי מהסולם שעלית עליו", "לא עושים אצלנו דברים כאלו, עוד 5 חודשים תחזרי לחור ממנו באת", ועוד.

להערכתה, חלק מהאיומים הגיעו מגורמים חרדים בעיר, אך למרות זאת אין בכוונתה להירתע או לסגת מהריצה לתפקיד. "אני לא מפחדת אלא מהקב"ה. עליי לא מאיימים", היא אומרת בעוז.

עד כה לא הספיקה ג'רג'י לגבש רשימה עמה תרוץ. לדבריה: "יש הצעה ממפלגה גדולה בעיר שמעוניינת שארוץ איתה. אך מוקדם עוד לקבוע". בינתיים היא משקיעה בגיוס בוחרים ותומכים בעבודה אישית, "אני באה ממקום אמיתי לעבוד ולשנות, והעיקר מבלי לפגוע בדת".
ג'רג'י צפת מועצת בחירות איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד