כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
האסירים בישראל מאיימים בהסלמה

ארגוני הטרור מתכוננים לתרגיל רחב היקף בים, באוויר וביבשה

ארגוני הטרור ברצועת עזה מתכוננים לבצע בימים הקרובים תרגיל נרחב ומשותף באוויר, בים וביבשה, אחרי שהשבוע הזרוע הצבאית של חמאס השלימה את תרגילה הצבאי "מגן ירושלים" | האסירים הפלסטיניים מאיימים ב"הסלמה גדולה" | "אם תמשיך ברוב טיפשותה להתאנות באסירות הפלסטיניות בבתי הכלא". כך מאיימים בג'יאהד האסלאמי

ארגוני הטרור מתכוננים לתרגיל רחב היקף בים, באוויר וביבשה
אימונים של חמאס צילום: Atia Mohammed/Flash90

ארגוני הטרור ברצועת עזה מתכוננים לבצע בימים הקרובים תרגיל נרחב ומשותף באוויר, בים וביבשה, אחרי שהשבוע הזרוע הצבאית של חמאס השלימה את תרגילה הצבאי "מגן ירושלים". כך מדווח העיתון הלבנוני 'אל-אח'באר'.

גורמים בשורות ארגוני הטרור ששוחחו עם העיתון אמרו כי התרגיל המשותף יכלול מטרות התקפיות והגנתיות בכל רחבי הרצועה ויהיה דומה לתרגיל שביצעו הארגונים בשנה שעברה. אך הפעם יהיה מיועד להעביר מסרים לגבי שלמות היכולות של ארגוני הטרור אחרי מבצע "שומר החומות" ומוכנותם המלאה לסבב לחימה חדש עם ישראל, תוך שמירה ההתחייבות להגן על ירושלים. כך דווח ב'כאן חדשות'.

בעיתון ציינו כי התרגיל הנרחב לא יכלול רק פעילויות ביבשה, אלא גם פעילויות בים ובאוויר. עוד דווח כי צפויים להשתתף בו עשר זרועות צבאיות של ארגוני הטרור – הזרוע הצבאית של חמאס, הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי, הזרוע הצבאית של החזית העממית, הזרוע הצבאית של וועדות ההתנגדות העממית, הזרוע הצבאית של החזית הדמוקרטית ועוד פלגים המשתייכים לתנועת פתח ברצועה. התרגיל גם יכלול נוכחות נרחבת של פעילי הארגונים ומנגנוני הביטחון ברצועה, בנוסף לפעילות ערה של אמבולנסים, רכבים של ההגנה האזרחית, מנגנוני הביטחון והמשטרה.

בתוך כך, האסירים הפלסטיניים מאיימים ב"הסלמה גדולה", אם שרות בתי הסוהר לא יפסיק בשעות הקרובות את מה שהם מכנים "ההתנכלות השרירותית לאסירות הפלסטיניות". בהודעה מטעמה קובלת תנועת האסירים הפלסטיניים בבתי הכלא הישראליים על החמרת היחס לאסירות הפלסטיניות בתקופה האחרונה, באמתלות שונות כמו אלה הנוגעות למלחמה בקורונה, תוך שהיא מבטיחה כי לא תרשה כל התאנות לאסירות הפלסטיניות, "יהא המחיר אשר יהא".

בכיר הג'יהאד האיסלאמי, ח'אדר עדנאן, איים אף הוא היום כי ישראל תישא באחריות "אם תמשיך ברוב טיפשותה להתאנות באסירות הפלסטיניות בבתי הכלא".

ארגוני טרור תרגיל צבאי חמאס הג'יהאד האסלאמי אסירים ביטחוניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד