י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שיגר הודעות בשבת

הח"כ מש"ס נגד נתניהו: "מאמץ גישת שמאל"

דוברו של ראש האופוזיציה שיגר לעיתונאים שתי הודעות בעיצומה של השבת. עדכון על כניסתו לבידוד ועדכון נוסף על בדיקה שביצע ויצאה שלילית | רק ח"כ אחד מבין 16 חברי הכנסת החרדים העז לתקוף בפומבי

הח"כ מש"ס נגד נתניהו: "מאמץ גישת שמאל"
בנימין נתניהו צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בעיצומה של השבת שיגר דוברו של ראש האופוזיציה, אלי ורד-חזן, שתי הודעות שמעוררות את זעמן של הסיעות החרדיות, אולם רק חבר הכנסת משה אבוטבול מסיעת ש"ס, העז לתקוף את חילול השבת בפומבי.

ורד חזן עדכן פעמיים במהלך השבת על כך שנתניהו נכנס לבידוד, לאחר שנחשף לחולה קורונה בכנסת, הודעה ראשונה בליל שבת בשעה 21:05 והודעה שנייה בשבת בבוקר, על כך שנתניהו נמצא שלילי בבדיקת קורונה.

לא ברור מה היתה הדחיפות לעדכן בתפוצת עיתונאים על כך שנתניהו נכנס לבידוד, אך למרות זאת רוב חברי הכנסת החרדים שתוקפים פוליטיקאים אחרים על חילול שבת בלעו את לשונם ולא הגיבו.

היחיד שתקף הוא חבר הכנסת משה אבוטבול, העומד בראשות השדולה למען שמירת השבת שצייץ בטוויטר, "צר לי ולחברי בגוש הימין שהליכוד שוב הוציאו הודעות מיותרות בשבת ולא המתינו למוצ״ש. בחוקת תנועת בית"ר נקבע כי בית"רי לא יחלל שבת בפרהסיה. כבר אז הבינו שללא שמירת השבת במרחב הציבורי לא תוכל ישראל להיקרא מדינה יהודית".

עוד תקף אבוטבול את מפלגת הליכוד ואת העומד בראשה בנימין נתניהו והאשים אותם כמי שאימצו מדניות שמאל שלא מכבדת את השבת, "מאכזב שחלקים בליכוד מאמצים דה-פקטו את גישת השמאל למדינת כל אזרחיה".

חילול שבת בנימין נתניהו משה אבוטבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד