י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המדריך לטבעות אירוסין

אם אתם רוצים לבחור בטבעת יהלום המושלמת עבורכם ועבור בת הזוג שלכם, היא לא חייבת להיות עם היהלום הכי גדול או הכי יקר אלא פשוט חשוב שיהיה יהלום טבעי. תכשיט בעל ערך וכמובן עדיף בעיצוב ובצבעים שיהיו לטעמה בהתאם להיכרות שלכם אותה

המדריך לטבעות אירוסין
טבעות אירוסין יהלומי הבורסה צילום: יהלומי הבורסה

הוא ביקש ממך לקחת יום חופש מהעבודה, אמר לך להתלבש בשמלה לבנה קלילה ושיש לו הפתעה נעימה עבורך. החניתם את הרכב בחניון כורכר והוא ביקש ממך לשים את כיסוי העיניים, להחזיק לו את היד ולהתלוות אליו. לאחר הליכה קצרה שנמשכה כמו נצח בשל העיניים המכוסות והמתח שהלך והתגבר התחלת להריח את האוויר המיוחד של מי הים המלוחים מדגדגים לך בתוך האף. הוא הוריד לך את כיסוי העיניים ולעינייך התגלה שולחן ו2 כיסאות, ערוך ומלא בכל טוב לארוחת בוקר מפנקת במיוחד, על שפת הים ואפילו בחור מוכשר שמנגן לכם בכינור מוסיקה נעימה ורומנטית ברקע. לאחר ארוחת הבוקר הטעימה והמיוחדת הוא סיפר לך כמה הוא אוהב אותך, רוצה לחיות איתך את כל חייו, ירד על הברכיים, שלף קופסת תכשיטים יוקרתית של יהלומי הבורסה, פתח אותה בפנייך, חשף טבעת יהלום ושאל אותך "אהובתי היקרה, האם תינשאי לי?"... את הרגע הזה לא תשכחי כל חייך...

איך בוחרים טבעת אירוסין להצעה המושלמת?

בחירת טבעת אירוסין נכונה לא אמורה להשפיע על התשובה של בת הזוג (אם אתם באמת זוג אוהב) אולם בהחלט יכולה להשפיע על הכוונה שלכם להשקיע ולהעניק ברוחב לב ועל הנוחות וההתרגשות של בת הזוג עבור תוצע הטבעת. לכן אתם רוצים לבחור בטבעת יהלום המושלמת עבורכם ועבור בת הזוג שלכם. היא לא חייבת להיות עם היהלום הכי גדול או הכי יקר אלא פשוט חשוב שיהיה יהלום טבעי, תכשיט בעל ערך וכמובן עדיף בעיצוב ובצבעים שיהיו לטעמה בהתאם להיכרות שלכם אתה. כדאי להגדיר תקציב מראש שכן כל פרמטר בבחירת טבעות אירוסין עשוי לשנות את מחירן.

טבעת אירוסין • קרדיט: יהלומי הבורסה

מספר פרמטרים שישפיעו על הבחירה הסופית:

  • איכות היהלום – לצד יהלומים טבעיים ב100% יש היום חלופות רבות בשוק כמו זירקונים, זכוכיות מלוטשות ויהלומים מלאכותיים שונים אותם מגדלים, מכינים ומלטשים בתנאי מעבדה. ליהלום טבעי תמיד יהיה ערך רב יותר והתכשיט יעלה את ערכו לאורך הזמן לעומת חלפים שונים שערכם יהיה נמוך יותר ואף ירד לאורך הזמן.
  • חומר גלם הטבעת – בדרך כלל נהוג להשתמש בפלטינום או זהב לבן, צהוב או רוז בהתאם לטעם שלכם ורמת האיכות שאתם מחפשים.
  • צורה – יהלומים מגיעים בצורות שונות: מעוגל, אובאלי, מרובע, לב, טיפה ועוד. הסגנון עשוי להשפיע לא רק על הנראות של התכשיט אלא גם צריך שהוא יתאים לטעם של האישה ושהיא תרגיש בנוח לענוד אותה.
  • משקל היהלום – ככל שהוא שוקל יותר הוא יהיה יקר יותר. המשקל מחושב בנקודות בציון של כל 100 נקודות שווה ל1 קראט.
  • צבע היהלום – ישנו סולם צבעים המוגדר לפי אותיות באנגלית החל מיהלומים בצבע לבן ועד ליהלומים בגוונים שונים.
  • ניקיון – יהלומים טבעיים לעתים מגיעים עם פגמים ותכלילים שונים ולכן חשוב לבדוק באיזו דרגת ניקיון היהלום שאתם רוכשים מה שעשוי להשפיע על שוויו וערכו של היהלום.

אם כן בחירת טבעת אירוסין היא לא דבר של מה וכך. טוב להתייעץ עם מומחים בתחום, להגיע עם תקציב מוגדר מראש ולבחור את טבעת האירוסין שתהיה המושלמת לבת הזוג שלכם. ביהלומי הבורסה  ישמחו להעניק לכם את כל הייעוץ הנדרש בבחירת הטבעת ואפילו בייצור אישי בהתאם לצרכים שלכם ועד הספקת המוצר בפועל עם תעודת אחריות לכל החיים.

יהלומים טבעת יהלום לכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד