כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

גם בחורף- שומרים על אוויר נקי בבית

מסנני האוויר Dyson Pure Hot+Cool ו- Dyson Pure Cool של דייסון מסלקים 99.95% מן האלרגנים והמזהמים באוויר עד גודל של 0.1 מיקרון ● במיוחד לעונת החורף: דגם Dyson Pure Hot+Cool™ מאוורר ומחמם את החדר באופן אוטומטי

גם בחורף- שומרים על אוויר נקי בבית
דייסון מסנן אוויר בחורף צילום: יח"צ

חורף, קר וגשום. רוב היום החלונות סגורים, אנחנו מכוסים בשמיכות חמות ובשכבות ונוטים לחשוב שהאוויר בבית נקי מהזיהומים שבחוץ. תופתעו לגלות כי על פי ההערכות השונות, האוויר בבית מזוהם עד פי 5 מהאוויר שבחוץ. בנוסף, בכל ימות השנה, ובחורף במיוחד, אנחנו מבלים את רוב הזמן שלנו בחללים סגורים. כך, מבלי לשים לב, במשך רוב שעות היממה אנחנו נושמים אוויר מזוהם ומלא באלרגנים. לא פלא שאנחנו עייפים למרות שישנו טוב בלילה, מפתחים אלרגיות, מחלות ריאות ומחלות זיהומיות שונות.

דייסון מציגה פתרון חדשני ומהפכני לזיהוי אלרגנים, סילוקם והזרמת סירקולציה של אוויר מטוהר ומסונן לחלל החדר. מסנני האוויר ™Dyson Pure Hot+Cool ו- ™Dyson Pure Cool לוכדים 99.95% מן האלרגנים והמזהמים המזיקים בחללים סגורים, מסלקים חלקיקים עד לגודל של 0.1 מיקרון, ולאחר מכן מזרימים סירקולציה של אוויר מטוהר ומסונן לחלל החדר.

למסנני ה- Pure חיישנים חכמים, באמצעותם הם חשים בחלקיקים וגזים בחלל החדר, מדווחים עליהם בזמן אמת ופותרים את בעיית זיהום האוויר בחללים סגורים. מסנני דייסון מאפשרים שמירה על טמפרטורה נוחה במשך כל השנה וניטור של איכות האוויר.

המסננים של Dyson מסלקים בין היתר אבקנים ואלרגנים, חיידקים ועובש, הפרשות של קרדית אבק, חומרים הנפלטים ממפעלי תעשייה ורכבים, ריחות ואדים ביתיים.

***

דגם ™Dyson Pure Cool מסנן ומאוורר את החדר.

דגם ™Dyson Pure Hot+Cool מסנן מאוורר ומחמם את החדר.

שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח ע"י ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי של מוצרי Dyson בישראל.

 

 

מטהר אוויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד