י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"נו, אז כבר מותר לפרסם?"

עשה כושר: כתב הכנסת שהכניס 9 ח"כים לבידוד

נדב אלימלך, הוא "הכתב מערוץ כנסת" שהכניס תשעה חברי כנסת לבידוד. אלימלך צייץ: "קיבלתי את הבשורה כי החלה הדבקה בחדר הכושר בכנסת - נכנסתי לבידוד וביצעתי בדיקה. אתמול הגיעה התשובה - חיובי". שמחה רוטמן הגיב: "מתי כבר תבין שלעשות כושר זה לא בריא..."

עשה כושר: כתב הכנסת שהכניס 9 ח"כים לבידוד
אולפן ערוץ כנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הכתב והמגיש הפוליטי נדב אלימלך, הוא "הכתב מערוץ כנסת" שהכניס הבוקר (ראשון) תשעה חברי כנסת לבידוד, לאחר שנחשפו אליו בזמן שהיה חולה קורונה עם חשש לאומיקרון.

נדב אלימלך כתב בחשבון הטוויטר שלו: "יחד עם עוד 130 עובדי הכנסת קיבלתי ביום שישי את הבשורה כי החלה הדבקה בחדר הכושר בכנסת - נכנסתי לבידוד וביצעתי בדיקה. אתמול הגיעה התשובה - חיובי".

אלימלך ציין כי הוא "מחוסן ב-3 מנות שבזכותן הסימפטומטים קלים". הוא הוסיף: "לא ברור אם זה אומיקרון (לוקח זמן לרצף) אבל לצערי מרבית מהסובבים אליי נשלחו לבידוד. מאחל להם בשורות טובות".

"אני בטוב, סימפטומים קלים שאפילו לא העלו בי חשד, כאב ראש שלגמרי קורה כי לא שתיתי מים. מתרכז בלנסות להכיל את האירוע הזה ולדאוג למשפחה מרחוק, מהבידוד. תשמרו על עצמכם", צייץ הכתב הפוליטי.

הציוץ של אלימלך גרר גל של תגובות, כשבין המגיבים גם חברי כנסת שהוכנסו לבידוד בגלל חשיפתם לאלימלך. חבר הכנסת שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית', הגיב: "מתי כבר תבין שלעשות כושר זה לא בריא...".

חבר הכנסת יום טוב כלפון מ'ימינה', שגם הוא הוכנס לבידוד בגלל אלימלך, הגיב: "נו אז כבר מותר לפרסם מיהו 'כתב ערוץ הכנסת' המסתורי שהכניס אותנו לבידוד. הרבה בריאות נדב".

כזכור, מוקדם יותר היום דווח כי בכנסת עדכנו הבוקר כי תשעה חברי הכנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה התבקשו להיכנס לבידוד, לאחר שנחשפו לכתב ערוץ 'כנסת', שנמצא חיובי לקורונה עם חשש להידבקות בזן האומיקרון.

מדובר בחברי הכנסת גלעד קריב, מרב בן ארי, גדי יברקן, יום טוב כלפון, קטי שטרית, מוסי רז, משה טור פז, שמחה רוטמן וכן השר במשרד האוצר חמד עמאר.

אלה מצטרפים לראש האופוזיציה בנימין נתניהו וחבר הכנסת סיימון דוידסון, שנכנסו בליל שבת לבידוד יחד עם 130 עובדי כנסת, כאשר בסוף השבוע סיימו ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הביטחון בני גנץ וחבר הכנסת מאיר פרוש, את הבידוד שלהם לאחר שביצעו שתי בדיקות שליליות.

כניסתם של חברי הכנסת לבידוד עלולה להשפיע על הליך החקיקה השבוע בכנסת, מלבד היעדרותה של חברת הכנסת שירלי פינטו שנמצאת אחרי לידה, גם שורה של 11 ח"כים בבידוד, כשעל סדר היום נמצא חוק החשמל, שמעורר משבר מול מפלגת רע"מ וכך גם חוק הגיוס שנמצא על סדר היום ואמור לעלות מחר להצבעה.

בעקבות כך, יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן, ביקשה מיו"ר הכנסת מיקי לוי, למצוא דרכים אחרות לאפשר הצבעת חברי הכנסת שלא דרך יציע המבודדים. סילמן ממליצה במקביל גם להגביל את הכנסים שמתוכננים השבוע במשכן כדי לבלום את ההתפרצות.

יום טוב חי כלפון ערוץ כנסת בידוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד