ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

"אנו המומים מהמעצר" • חברי מועצת העיר אלעד - מגיבים

בלעדי ל'בחדרי חרדים' • חברי מועצת העיר אלעד מביעים תמיכה מקיר לקיר בראש העיר • ממלא מקומו ישראל פרוש: "אני מתפלל שראש העיר יצא חף מפשע - זהו סיפור כואב"

חברי מועצת העיר אלעד. צילום: מהיר חימה
חברי מועצת העיר אלעד. צילום: מהיר חימה

מרבית חברי מועצת עיריית אלעד מעדיפים לשמור היום (א') על שתיקה, ולא להתייחס למעצרו של ראש העיר יצחק עידן.

"כולם מופתעים", אומר חבר המועצה מני אמיתי ל'בחדרי חרדים', "אני מאמין ומקווה שהצדק ייצא לאור, וכל עוד לא הוכחה אשמתו הוא בחזקת חף פשע.

"קשה לי להאמין שיש מישהו שמח ביום כזה, למרות שאולי יש אנשים שרצו שינוי ורואים בכך מסלול מוביל לשינויים. זהו לא מצב מכובד ומאמינים שתצא חפותו של ראש העיר במהרה".

עוד בנושא:
סוף עידן? • מעצר ראש עיריית אלעד הוארך ביומיים • החשד: קבלת שוחד

הוא עצמו לא חושש שיוזמנו לחקירות: ,"נהגנו ביושר ואין סיבה לפחד".

"זהו מצב לא נעים", מודה גם חבר המועצה משה ברדוגו ל'בחדרי חרדים', "זה לא הזמן ואני מעדיף לא להגיב. יהיו הזדמנויות אחרות".

גם תגובתו של חבר העיריה שמעון סוויסה הייתה קצרה: "צר לי לשמוע על מה שקורה, יש חקירה, נעקוב אחריה, נראה מה יתפתח ונקווה שחפותו של ראש העיר תוכח".

חבר המועצה שי נתן אמר ל'בחדרי חרדים': "הפרטים לא ברורים, ניתן לרשויות לעשות את העבודה ונהיה חכמים בעוד יום או יומיים.

חבר המועצה ישראל פרוש ניסה להתחמק בתחילה מתגובה אך לאחר מכן אמר: "אני מתפלל שראש העיר יצא חף מפשע. זהו סיפור כואב ואני אשמח שהוא ייצא נקי. אי אפשר לומר דבר בתחילת החקירה. עדיף לא להיכנס לזה".

אחד מחברי המועצה היחידים שהרחיב עמנו בשיחה הוא פיני גרוס, "עד שלא מוכח שראש העיר לא היה בסדר, אי אפשר להגיד כלום", הוא קבע בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "באלעד יש סיפורים כל שני וחמישי. הסיפור הזה לא נעים וצריך לחכות כדי להבין לאן תתפתח החקירה. עידן הוא אדם נחמד, אני לא מאמין שהוא יעשה מעשה פסול".
אלעד פרוש עידן עיר משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד