י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
במשך קרוב לחודש

חיסון הקורונה בפנים: חיסון השפעת בחוץ

במטרה להגדיל באופן מיידי את מספר הילדים המחוסנים נגד הקורונה - החליטו במשרד הבריאות לבטל את חיסוני השפעת בבתי הספר במהלך החודש הקרוב - ולרכז את כלל המאמצים והצוותים הרפואיים בחיסון הילדים נגד הקורונה 

חיסון הקורונה בפנים: חיסון השפעת בחוץ
מתחם חיסוני ילדים צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

משרד הבריאות הורה לקופות החולים להפסיק את מתן חיסוני השפעת בבתי הספר ברחבי הארץ - ולרכז את כלל המאמצים והצוותים הרפואיים במסגרות אלו לטובת מבצע חיסוני הילדים במערכת החינוך שכונה בשם - "ישוב מחוסן". 

ההחלטה צפויה להיכנס לתוקף ביום רביעי הקרוב לפרק זמן של 24 ימים - בהם כאמור ינסו הצוותים הרפואיים להתמקד בבתי הספר - בחיסון הילדים נגד נגיף הקורונה. 

אתמול (ראשון) התייחס שר הבריאות ניצן הורוביץ למבצע חיסוני הילדים בביה"ס והצהיר: "השבוע נכפיל פי עשרה את מספר נקודות החיסון בהם: מ-50 ל-500". 

בנוסף התריע הורוביץ מהשאננות בקרב הציבור ואמר: "אנשים מסתכלים על המצב בישראל ואומרים 'לא צריך להתחסן, הכול בסדר', אבל בעולם ישנה התפשטות רחבה מאוד". 

"יש כוונה לשקול חיסון רביעי, כי אנחנו רואים שהבוסטר מתחיל להיחלש אחרי כמה חודשים" ציין והודיע כי השבוע תתכנס ישיבה של הצוות לטיפול במגיפות בעניין. "זו החלטה רפואית מקצועית בלבד", קבע "נרצה להגן קודם כל על האוכלוסייה הפגיעה ביותר - האוכלוסייה המבוגרת". 

חיסון לקורונה חיסון נגד שפעת משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד