כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

עקב שנת השמיטה: ביקוש שיא למוצרי חסלט

מוצרי חסלט ידועים באיכותם ובכשרותם המהודרת במיוחד*רפי שלו מנהל שיווק ומכירות ארצי בחסלט: למרות שנת השמיטה והעלויות הרבות הכרוכות בכך, אנו לא מתפשרים על האיכות"

עקב שנת השמיטה: ביקוש שיא למוצרי חסלט
מוצרי חסלט צילום: יח"צ

גם בשנת השמיטה, ממשיכים בחסלט בשיווק התוצרת האיכותית והמהודרת. מוצרי חסלט ידועים בטיבם ובאיכותם, כמו גם ברמת הכשרות הגבוהה ביותר שלהם. כל מוצרי חסלט גדלים בגידול מיוחד ללא תולעים . למרות העלויות הגבוהות הכרוכות בגידולים באזורים מיוחדים, בחסלט לא מתפשרים וממשיכים לייצר כל העת בעבודה סביב השעון את הגידולים המהודרים ביותר ,כאשר כל מערכות הכשרות סומכות את ידיהן על תוצרת החברה. על כן כל בית של שומרי כשרות, גם אלו המקפידים על קלה כבחמורה, יכולים להעלות על שולחנם בלב שקט את התוצרת המהודרת של החברה, בידיעה שכל התוצרת המשווקת על ידי חסלט, הינה בגידול מיוחד וללא תולעים וחרקים.

כל גידול של חסלט עובר סינון ובדיקה מחמירה לאחר הקטיף, ואם יש בו איזה חשש של חרקים או חשש לשאריות חומרי הדברה, הגידול נפסל.


מוצרי חסלט • יח"צ

בנושא השמיטה לחומרה, בחסלט קיבלו את חותמת הכשרות של מערכות הכשרות המהודרות ביותר – בד"צ העדה החרדית, בד"צ שארית ישראל, בד"צ מחזיקי הדת, מכון התורה והארץ-אוצר הארץ ,חותמת הכשרות של הגר"י אפרתי וחותמת הכשרות של מהדרין ירושלים, כאשר לכל מערכת כשרות יש את ההנחיות המפורטות בנוגע לאופן גידול הירקות בשנת שמיטה, כאשר חלק ניכר מהתוצרת הינו יבול חו"ל, דבר הדורש השקעת משאבים אדירה, ובכלל זה גידול במקומות עפ"י הוראת הפוסקים והנחיות הכשרויות השונות. הכל נעשה בתיאום עם כל מערכות הכשרות, לפי כל החומרות וההידורים שהונהגו על ידם.

רפי שלו מנהל שיווק ומכירות ארצי בחסלט: "עקב שנת השמיטה, בשבועות האחרונים אנו עדים לביקושי שיא של מוצרי חסלט בכל רחבי הארץ. אנו מגדלים את הגידולים באזורים מיוחדים והעלויות עולות בהתאם. אך בשל העובדה שמרבית מערכות הכשרות והבד"צים סומכים את ידיהם עלינו, הן מבחינת כשרות והן מבחינת איכות וטיב המוצר, אנחנו לא מתפשרים על כלום. חשוב לנו שמי שרוכש את מוצרי חסלט ידע שהוא מקבל את התוצרת המהודרת והאיכותית ביותר".

 

חסלט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד