כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

קייטרינג עם תפריט בהתאמה אישית: מה זה בעצם אומר?

אחרי שתבחרו את הקייטרינג שמתאים לכם, תוכלו למעשה להסביר לשף או לבעלים של הקייטרינג על מה חשבתם, על המנות שאתם אוהבים, על חומרי הגלם אליהם אתם יותר מתחברים ואפילו ליצור אירוע קונספט על בסיס אותן מנות

קייטרינג עם תפריט בהתאמה אישית: מה זה בעצם אומר?
מנות עם קוסנפט צילום: עמית אורנשטיין

בשיתוף קייטרינג נועה דניס

אם חושבים על זה לעומק מבינים כי אנחנו חייבים בעולם שבו כמעט בכל תחום או ענף, אנחנו יכולים להנות משירות המותאם באופן ספציפי וממוקד לנו. הפעם בחרנו לדבר על קייטרינג בהתאמה אישית, שירות שמתאים עבור כל מי שמפיק אירוע ולא משנה מאיזה סוג - פרטי או עסקי, גדול או קטן, בבית או בגינה, באולם או בגן אירועים. אז מה זה בעצם אומר?

תפריט מותאם אישית

בעוד יש חברות קייטרינג שמקפידות על תפריט קבוע ולא ממש מוכנות לזוז ימינה או שמאלה, כל אחת מהסיבה שלה, עם קייטרינג בהתאמה אישית זה ממש לא ככה. אחרי שתבחרו את הקייטרינג שמתאים לכם, תוכלו למעשה להסביר לשף או לבעלים של הקייטרינג על מה חשבתם. תוכלו לספר על המנות שאתם אוהבים, על חומרי הגלם אליהם אתם יותר מתחברים ואפילו ליצור אירוע קונספט על בסיס אותן מנות. שבוחרים קייטרינג בהתאמה אישית זה יכול להיות קייטרינג יווני או איטלקי, עונתי, כזה המבוסס על רכיבים טבעיים בלבד או כל רעיון אחר שיש לכם בראש.


קינוחים מיוחדים • עמית אורנשטיין

אתם בוחרים את צורת ההגשה

כל אירוע הוא שונה לגמרי מהאחר ולכן לכל אירוע תתאים צורת הגשה. אם למשל בחרתם בחברה המתמחה בהכנת מנות המבוססות על קייטרינג חלבי, תוכלו להחליט שצורת ההגשה תהיה בופה או מגשי אירוח למשל.

התייחסות לבקשות מיוחדות

היום כולנו מודעים לכך שיש לא מעט ילדים וגם מבוגרים עם רגישויות או כאלה השומרים על תפריט מסוים. שבוחרים בקייטרינג בהתאמה אישית אפשר ללכת על קייטרינג טבעוני, מנות שלא מכילות גלוטן או לקטוז, מנות צמחוניות ועוד.


אירוע בהתאמה אישית • עמית אורנשטיין

הרבה יותר מרק קייטרינג

בקייטרינג מותאם אישית מלכתחילה הסטנדרט הרבה הרבה יותר גבוה. הצוות מתייחס לכל בקשה שלנו והרבה פעמים, שאנחנו בוחרים בסוג כזה של שירות, נכון אנחנו משלמים יותר, אבל גם יש לזה תמורה. ההחלטה הזו תביא איתה מגוון של יתרונות כמו למשל:

  • שימוש בחומרי גלם טריים עונתיים וסופר איכותיים- בדרך כלל מדובר בחברות קייטרינג ששמות דגש רב על חומרי גלם מאוד איכותיים, רוכשות את המוצרים השונים בכל מיני שווקים בוטיקיים ומקפידות להכין את המנות בעבודת יד.
  • כבוד לעונה - בנוסף, ניתן יהיה להנות ממנות מיוחדות, דינמיות, בהתאם לעונה בשנה ולשלב בתפריט את התוצרת החקלאית של אותה עונה בין אם זה פרי מיוחד שגדל רק באותה שנה או יין מיובא.
  • שירותים משלימים - חברות קייטרינג שמכבדות את עצמן ואת הלקוחות שלהם באות תמיד לקראת. לכן, רובן מספקות שירותים משלימים כמו למשל שירותי עיצוב לאירוע, השכרת כלי הגשה וכלים לעיצוב השולחן, מפות, פרחים, נרות ועוד. המטרה היא בעצם לחסוך לכם זמן יקר ולאפשר לכם להגיע לאירוע שלכם כמו כל שאר האורחים.

למי זה יכול להתאים?

שירותי קייטרינג בהתאמה אישית יכולים להתאים עבור אנשים שרואים באירוח ערך עליון. הם רוצים שהאירוע שלהם יהיה איכותי והם מבינים כי לאוכל יש חשיבות מכרעת בתהליך ההצלחה של האירוע. בנוסף, קייטרינג כזה יתאים למי שמפיק אירועים סופר מיוחדים ומוקפדים כמו שבת חתן, חתונה, חינה, יום הולדת עגול או בת מצווה. מסוג האירועים שחוגגים פעם ב…

לסיכום, לבחירת קייטרינג בהתאמה אישית מגוון של יתרונות ולכן אם אתם מחפשים להביא את עצמכם לידי ביטוי, לבחור את המנות השונות או לפחות להביע דעה, ליצור משהו קצת אחר ברמה קולינרית של מסעדת שף, כנראה שאתם צריכים לבחור בקייטרינג שמתאים את עצמו אליכם ולא להיפך.

המאמר באדיבות קייטרינג נועה דניס המציע תפריט מותאם אישית בהובלת שפית פרטית

קייטרינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד