י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פרצו תקרת זכוכית

תואר ראשון בהנדסת תוכנה: מסלול ייחודי לתלמידות חרדיות

המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון SCE אשדוד בליווי חוי ארנפלד, מחזקים את ההצלחה ופותחים מחזור רביעי במסלול הייעודי לתלמידות מן החברה החרדית

תואר ראשון בהנדסת תוכנה: מסלול ייחודי לתלמידות חרדיות
הנדסת תוכנה צילום: freepik

לימודי תואר והשכלה גבוהה מהווים אופציה עבור הצעירה החרדית מזה מספר שנים ומאפשרים לה לפרוץ תקרות זכוכית שהיו סגורות בפניה ולרכוש תעסוקה עתידית, עם פוטנציאל לשכר גבוה משמעותית. כעת מצטרף אל המגוון,  מסלול ייחודי המתאים לבעלות יכולות גבוהות.

לחצו כאן לרישום ומידע על המסלול הייחודי>>>

בימים אלו מתחילים הרישום וראיונות הקבלה לקראת שנה"ל תשפ"ג, במסלול ללימודי הנדסת תוכנה במכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון SCE אשדוד ובליווי של חוי ארנפלד, כדי לתת לנשים חרדיות מהדרום דריסת רגל במקצועות בתחום ההייטק. לעומדות בתנאי הקבלה ישנה אפשרות להתחיל כבר בסמסטר ב'  תשפ"ב.

הנדסת תוכנה היא תחום במדעי המחשב שמקיף את כל חיי התוכנה, הכולל בתוכו תתי תחומים רבים נוספים. כך שהתואר פותח פתח מקצועי למשרות נחשקות עתידיות. בנוסף, זהו תואר טכנולוגי, שמיועד לנשים השואפות למצוינות, ומבקשות ליצור לעצמן ולמשפחתן, רווחה כלכלית ואמצעי לביטוי היכולות הרבות שלהן.

SCE בשיתוף הליווי של חוי ארנפלד והצוות, מבטיח לצעירה מהמגזר החרדי שהלימודים יהיו באופן המתאים והראוי ביותר לתפיסת עולמה. הלימודים הם במסלול נפרד, לנשים חרדיות בלבד. בנוסף כולל הליווי מעטפת תמיכה  נרחבת מתוך הכרה בצרכים  הייחודיים של התלמידה. ייחודו של המסלול ניכר אף יותר כאשר הוא המסלול היחיד בדרום הארץ, קרוב וזמין גם לנשים שלא יכולות להגיע לירושלים או למרכז. מתוך ההכרה בצרכיה של התלמידה החרדית, ישנה  מכינה לחסרות בגרות או בעלות בגרות חלקית.

חוי ארנפלד מנגישה לתלמידות מידע על זכויותיהן כגון: חתונה, הריון בזמן הלימודים וטיפים בנושאים שונים. כמו כן היא מנגישה לתלמידות רשימות של מלגות עבור לומדות חרדיות אליהן ניתן להגיש בקשה. זאת בנוסף  לאירועים והווי מרחיב נפש ומעשיר עבור הסטודנטיות.

בימים אלו מסיימות הבוגרות הראשונות של המסלול, והן מכוונות גבוה (הבוגרות עוברות סדנאות ייעודיות, סיועוהכוונה במציאת מקום עבודה מתאים וראוי). אין זה סוד שבשנים האחרונות נשים חרדיות נחשבות יותר ויותר בחברות רבות כעובדות יעילות במיוחד, מיומנות, ובעלות מוסר עבודה אמין ומעורר הערכה יותר מציבורים אחרים. הידיעה הזאת מחלחלת אף לתחום ההייטק שנמצא בקדמה הטכנולוגית, וגם בו נשים חרדיות לוקחות חלק מתוך מצוינות ומחויבות לעולמן.

חוי פועלת לחיבור בין מעסיקים המחפשים גיוון תעסוקתי לבין הבוגרות כשהמשימה היא לייצר תעסוקה איכותית ומקצועית המותאמת לאישה החרדית. 

לחצו כאן לרישום ומידע על המסלול הייחודי>>>

הנדסה תכנות לימודי נשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד