כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מתנגד חיסונים

נעצר אחיו של הפוליטיקאי האנטישמי ג'רמי קורבין

המשטרה עצרה את אחיו של המנהיג לשעבר של מפלגת הלייבור הבריטית לאחר שקרא בהפגנה נגד חיסונים "להכות למוות חברי פרלמנט ולשרוף את משרדיהם"

נעצר אחיו של הפוליטיקאי האנטישמי ג'רמי קורבין
ג'רמי קורבין מנהיג הלייבור צילום: רויטרס

פירס קורבין, אחיו של ג'רמי קורבין שהיה יו"ר מפלגת הלייבור הבריטית, נעצר אחרי שקרא בהפגנה נגד חיסונים "להכות למוות חברי פרלמנט ולשרוף את משרדיהם", שבועות ספורים לאחר שחבר הפרלמנט דיוויד איימס נדקר למוות.

פירס קורבין, בן 74, נעצר בדרום לונדון בשעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון האחרון. "המעצר מתייחס לסרטון בו הוא נראה מעודד אנשים לשרוף משרדים של חברי פרלמנט", נמסר מהמשטרה.

הסרטון ששותף ברשתות החברתיות מציג את אחיו של מנהיג הלייבור לשעבר, מותח ביקורת על פוליטיקאים שהצביעו בעד הגבלות קורונה. בסרטון קורבין אומר: "אנחנו חייבים להיות קצת יותר פיזיים. זה אומר שאנחנו צריכים להוריד את השקרניים האלה ואנחנו צריכים להוריד את חברי הפרלמנט השקרנים האלה, עלינו לתמוך ולברך בברכה את כל אלה שמרדו או הצביעו נגד בוריס ג'ונסון, הם הצביעו נגד ההגבלות, וזה צעד קדימה".

קורבין, פרובוקטור ידוע, אמר למפגינים כי "אנחנו חייבים לתמוך בכל אלה ואנחנו חייבים להכות למוות את החלאות האלה, אלה שהחליטו להמשיך ולהציג פשיזם חדש, אתה חייב לקבל רשימה שלהם, ואם חבר הפרלמנט שלך הוא אחד מהם, לך למשרדים שלהם, ובכן, אני ממליץ לשרוף אותם, בסדר. אבל אני לא יכול להגיד את זה בשידור. אני מקווה שאנחנו לא בשידור חי".

דבריו זכו לגינוי נרחב, כאשר ראש עיריית לונדון סאדיק חאן כינה אותן "בזויות ומסוכנות", ושרת הפנים פריטי פאטל תיארה את הסרטון כ"מחליא". פאטל צייצה בטוויטר: "הסרטון של פירס קורבין מחליא. אני מגבה את המשטרה לפעול נגדו בצורה הכי חזקה שאפשר". אחיו של מנהיג הלייבור לשעבר ג'רמי קורבין, צולם מסית את המפגינים "לשרוף" משרדים של חברי פרלמנט וזאת שבועות ספורים לאחר שחבר הפרלמנט דיוויד איימס נדקר למוות.

גרמי קורבין מפלגת הלייבור מתנגדי חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד