י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לאחר שחשף במליאה

ארבל התנצל בפני גנץ: "ילדי אמרו שזה לא מתאים לי"

לאחר שחשף במליאה כי שר הביטחון חברת מפלגתו הפרו הוראות בידוד לאחר חזרתו של גנץ מחו"ל, עלה היום חבר הכנסת ארבל בצעד יוצא דופן אל דוכן המליאה והתנצל בפני השניים. "אבא, אנחנו מכירים אותך בעשייה ציבורית המון זמן, אבל הביוש הזה שעשית לשר הביטחון בני גנץ וליעל בן משה לא מתאים לך"

ארבל התנצל בפני גנץ: "ילדי אמרו שזה לא מתאים לי"
משה ארבל צילום: פלאש90

מחזה לא שיגרתי במליאת הכנסת: חבר הכנסת משה ארבל (ש"ס) עלה היום (שני) לדוכן הכנסת כדי להתנצל בפני שר הביטחון בני גנץ וחבר הכנסת יעל רון בן משה, אחרי שבשבוע שעבר חשף בנאום במליאת הכנסת כי ראה את שר הביטחון מפר הוראות בידוד ואילץ את חברת הכנסת בן משה להיכנס לבידוד למספר הצבעות. 

"איסור הלבנת פני חברו נמנה על אחד מתרי"ג מצוות", פתח ארבל את נאומו, בשעה שהשר גנץ שוהה במליאה. לאחר מכן סיפר על שיחה שקיים עם ילדיו. "בסעודת ליל שבת בבתי ישבתי לשוחח עם ילדי המתבגרים, שאמרו לי: אבא אנחנו מכירים אותך בעשייה ציבורית המון זמן, אבל הביוש הזה שעשית לשר הביטחון בני גנץ וליעל בן משה לא מתאים לך".

ארבל הוסיף, "התלבטתי איך להגיב. ואז אמרתי להם: ילדי אתה צודקים טעיתי". אז פנה ארבל לשר גנץ, לחברת הכנסת בן משה וליושב ראש הכנסת מיקי לוי, " לכן אני עומד כאן באותו במה באותו מקום וליישר אליך מבט ולומר - סליחה, טעיתי כי בבן אדם לחברו יש יותר מבן אדם למקום - מבן אדם למקום, יו"ר הכנסת לוי סיכם: "מעריכים את הזה, מודה ועוזב ירוחם".

כזכור, בשבוע שעבר נאלץ שר הביטחון להגיע היישר משדה התעופה לאחר שנחת מביקור בארה"ב למליאת הכנסת כדי להשתתף בהצבעות לאורך הלילה, לצורך כך הוא קיבל חדר מיוחד כדי לנוח בין ההצבעות שנאסר אליו לקיים פגישות בעקבות מחויבותו לבידוד. חבר הכנסת ארבל עלה לנאום במליאה וטען כי ראה את השר גנץ מפר בידוד שנפגש עם חה"כ בן משה. היו"ר פתח בבדיקה וחברת הכנסת בן משה נאלצה לשהות כמה שעות בבידוד. 

משה ארבל בני גנץ בידוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד