כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"מביא לנו כבוד"

משפחתו של המחבל שדקר סוהר בכלא נפחא חילקה ממתקים

מקורות פלסטינים מדווחים כי משפחתו של המחבל מכלא נפחא, יוסוף אל-מבחוח, מחלקת ממתקים לכבוד הפיגוע, אביו של המחבל אמר: "המעשה של בני יוסוף מביא לנו כבוד. הכיבוש צריך לדעת כי האסירות הן קו אדום שאסור לחצות"

משפחתו של המחבל שדקר סוהר בכלא נפחא חילקה ממתקים
משפחת המחבל מחלקת ממתקים צילום: רשתות פלסטיניות

מחבל מארגון חמאס דקר הערב (שני) סוהר בכלא נפחא הסמוך למצפה רמון. המחבל תקף את הסוהר באמצעות חפץ חד. מצבו מוגדר קל והוא פונה להמשך טיפול רפואי. האירוע החריג התרחש באגף חמאס בכלא, בו שוהים המחסלים מהארגון. לאחר מכן, משפחתו של המחבל הדוקר חגגה וחילקה ממתקים.

ארגון חמאס בירך על פיגוע הדקירה בכלא נפחה וכינה אותו "תגובה טבעית להסלמה נגד האסירות". בהודעה של בכיר הארגון בחו"ל, עיזת א-רישק נכתב כי על ישראל "להזהיר מהמשך הפשעים נגד האסירים והאסירות". א-רישק הטיל על ישראל את מלוא האחריות לכל תקיפה על האסירים ולכל הסלמה בבתי הכלא. כך דווח ב'כאן חדשות'.

אביו של המחבל מבית הסוהר נפחא אמר לרשת החדשות הפלסטינית "שיהאב": "המעשה של בני יוסוף מביא לנו כבוד. הכיבוש צריך לדעת כי האסירות הן קו אדום שאסור לחצות". מקורות פלסטינים מדווחים כי משפחתו של המחבל מכלא נפחא, יוסוף אל-מבחוח, מחלקת ממתקים לכבוד הפיגוע.

מקורות פלסטיניים מדווחים כי אל-מבחוח, בן 29 ממחנה הפליטים ג'באליא, נעצר ב-15 לפברואר 2019 בשעה שניסה לעבור לישראל דרך מעבר ארז. לפי המקורות הפלסטינים, הוא נכלא באשמת השתייכות לארגון טרור ובשל השתתפותו בפעילות צבאית נגד ישראל בעופרת יצוקה, וקיבל עונש של 17 שנות מאסר.

רשות האסירים של הרשות הפלסטינית פרסמה הודעה על הפיגוע: "הדקירה של הסוהר הישראלי מגיעה בעקבות המתקפה המרושעת נגד האסירים והאסירות בימים האחרונים. ישראל נושאת באחריות לכל הדרדרות". ביומיים האחרונים הארגונים הפלסטיניים והרשתות החברתיות הפלסטיניות מנהלים קמפיין אינטרנטי המכונה "האסירות קו אדום" על רקע טענות פלסטיניות לפיהן הוכנסו לבידוד והוכו מספר אסירות פלסטיניות בבית הסוהר דמון, כך דווח ב'כאן חדשות'.

 

כלא נפחא חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד