י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
דרמה ביום הלימודים

צפו: שריפת ענק איימה על בית הספר החרדי, הבנות פונו בבטחה

שריפה שפרצה אתמול בבית ספר חרדי בניו יורק בעיצומם של הלימודים אילצה את מאות הבנות להתפנות באופן מיידי. בחסדי שמים לא היו נפגעים. הבנות שבו כעבור זמן לבניין והתברר כי האש השתוללה רק באגף חדש שמשופץ בימים אלה ולא היה מאוכלס • צפו בתיעודים מהמקום

צפו: שריפת ענק איימה על בית הספר החרדי, הבנות פונו בבטחה
השריפה והפינוי צילום: Yeshiva world news

שריפה גדולה פרצה אתמול (שני) שני בבית הספר לבנות חרדיות בספרינג ואלי, שבשדרות גראנדוויו 143 בניו יורק והובילה לפינוי מהיר ובטוח של מאות הבנות מבית הספר בחסדי שמים ללא כל פגע.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', ניתן לראות מאות בנות צועדות בצדי הכביש, לצד עשן כבד שמיתמר מהבניין, בזמן שהכבאים מיהרו להשתלט על השריפה.

צילום: Yeshiva world news.

השריפה התלקחה בחלק חדש של המבנה שנמצא עדיין בבנייה. כך מדווח אתר Yeshiva world news. מאות הבנות בבית הספר פונו כאמור בשלום מהקמפוס ולא דווח על נפגעות. יתכן וזו תוצאה של תרגול מוקדם בימי שגרה שהוביל לפינוי המהיר והמוצלח.

מתנדבים מארגון 'חברים' שבמחוז רוקלנד, הגיעו למקום ודאגו להצבת אוטובוסים מחוממים בסמוך לבית הספר, על מנת שיוכלו לתת לבנות מקום שהייה בסביבה חמה ומחוץ לקור הקפוא השורר בימים אלה בניו יורק.

לאחר שהשריפה כובתה, התברר כי בניין בית הספר הגדול לא נפגע בשריפה והוא נפתח מחדש. הבנות נכנסו לתוכו והמשיכו בסדר יום הלימודים וכך נחסך מההורים להגיע באמצע יום העבודה לאסוף את בנותיהם.

שריפת בית ספר בית ספר חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד