ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הדריכה ירי בחברים

זוועה: תלמידים אולצו לשחזר את מאורעות מהשואה

מדריכה בבית ספר בארה"ב הורתה לתלמידיה לשחזר סצנות מהשואה. היא הדריכה אותם כביכול לחפור את קברי האחים של חבריהם לכיתה ולדמות את הירי בקורבנות כפי שעשו הנאצים ימ"ש. המדריכה הוצאה לחופשה | אם לתלמיד שלקח חלק בסצנות, אמרה שבנה היה צריך להעמיד פנים שהוא על רכבת בדרכו למחנה ריכוז, ואז להתנהג כאילו הוא גוסס בתא גזים. הוא גם נאלץ להתנהג כאילו הוא יורה בבני גילו

זוועה: תלמידים אולצו לשחזר את מאורעות מהשואה
אילוסטרציה צילום: unsplash

מדריכה בבית ספר יסודי בווטקינס, שבדרום מזרח וושינגטון, הורתה לתלמידיה לשחזר סצנות מהשואה. היא הדריכה אותם כביכול לחפור את קברי האחים של חבריהם לכיתה ולדמות את הירי בקורבנות. המדריכה הוצאה לחופשה.

המדריכה ליהקה תלמיד אחד ששימש לדוגמה בתור הצורר הנאצי אדולף היטלר, בתום התרגיל, נאמר לילד להעמיד פנים שהוא מתאבד, כפי שעשה היטלר.

על פי הדיווח ב'וושינגטון פוסט', השחזור התבצע בספריית בית הספר ביום שישי האחרון לקראת פרויקט "הנחיה עצמית", שאותו הם הציגו לחבריהם לכיתה לפני חופשת החורף, אבל המדריכה נתנה לתלמידים להשתתף בשחזור קטעים מהשואה. מנהל בית הספר.

סקוט ברקוביץ', פרסם הודעת התנערות חריפה במייל שנשלח להורים המזועזעים: "אני רוצה להכיר בחומרת החלטת ההוראה הגרועה הזו, מכיוון שאסור לבקש מהתלמידים לפעול או להציג זוועה כלשהי, במיוחד רצח עם, מלחמה או רצח", כתב ברקוביץ' באימייל.

אם לתלמיד שלקח חלק בסצנות, אמרה שבנה היה צריך להעמיד פנים שהוא על רכבת בדרכו למחנה ריכוז, ואז להתנהג כאילו הוא גוסס בתא גזים. הוא גם נאלץ להתנהג כאילו הוא יורה בבני גילו, סיפרה האם שדיברה בעילום שם וסירבה לנקוב בשמו של הילד.

הילדים העידו גם כן כי המדריכה אמרה הערות אנטישמיות במהלך הסצנות. האם מספרת עוד שכשהילדים שאלו מדוע הגרמנים עשו זאת, המדריכה השיבה להם "בגלל שהיהודים הרסו את חג המולד".

"המדריכה ביקשה מהתלמידים לאחר מכן לא לספר על כך לאף אחד, אבל הם סיפרו למורה שלהם", אמרה האם. התקרית דווחה לצוות בית הספר, והמדריכה הוצאה לחופשה, והיא ממתינה לחקירה מטעם בית הספר.

מנהל בית הספר כתב במייל שהגיע לידי ה'וושינגטון פוסט', כי כל הכיתה נפגשה עם צוות מומחה לבריאות הנפש של בית הספר לאחר התקרית ביום שישי האחרון.

השואה בית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד