י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נזקי סופת כרמל

קריסת העץ: נלחמים על חייו של בן ה-49

מצבו של בן ה-49 שפונה לבית החולים לאחר שנפגע אנושות מקריסת עץ בנתניה - ממשיך להיות קשה: "הפצוע בסכנת חיים והרופאים נלחמים על חייו". נמסר מבית החולים 

קריסת העץ: נלחמים על חייו של בן ה-49
זירת קריסת העץ צילום: פלאש 90

נזקי סופת 'כרמל': לאחר שנפגע ישירות מקריסת עץ בנתניה, מצבו של בן ה-49 ממשיך להיות קשה - והוא בסכנת חיים ממשית. לדברי בית החולים בו הוא מאושפז, מצבו אינו יציב והוא מונשם ומורדם עם חבלת ראש קשה. "הפצוע בסכנת חיים והרופאים נלחמים על חייו", נמסר. 

כזכור, בן ה-49 נפצע אנושות אמש לאחר שנפגע מעץ שקרס עליו ברחוב רזיאל בנתניה. כוחות ההצלה העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה. ובהמשך, אמבולנס פינה אותו לבית החולים כשהוא סובל מחבלות קשות בראשו.

 "כשהגעתי לזירה העץ שקרס היה עדיין על עובר האורח שצעד על המדרכה ונפצע אנושות", סיפר יעקב כהן, חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה, "הרמתי את העץ יחד עם צוות פיקוח עירוני וחובש נוסף שהגיע לזירה והתחלנו בביצוע החייאה בגשם השוטף".

לאחר הגעתו של הפצוע מנתניה לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה, עדכן הד"ר איליה קגן, סגן מנהל טיפול נמרץ כללי בביה"ח כי הפצוע הועבר להמשך טיפול במחלקת טיפול הנמרץ לאחר שיוצב מצבו בחדר הטראומה. 

 

נתניה בית חולים בילינסון קריסת עץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד