כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"אין מלך בישראל"

סמוטריץ' תוקף ומתריע: "זה מסוכן מאוד"

יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' התייחס לתחילת הגל החמישי של נגיף הקורונה, וטען שבנט לא ראש ממשלה שקובע מדיניות, אלא שראשי הקואליציה מושכים אותו כל אחד לכיוון שלו: "התוצאה היא בלבול, מסרים סותרים וזגזג בקבלת ההחלטות" · צפו

סמוטריץ' תוקף ומתריע: "זה מסוכן מאוד"
סמוטרי'ץ נואם במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית', מעביר ביקורת על ראש הממשלה נפתלי בנט, וטען שהוא לא מוביל מדיניות אלא מובל על ידי ראשי הקואליציה.

סמוטריץ' התייחס בנאום שנשא במליאת הכנסת לפתיחתו של הגל החמישי, עליו הכריז בנט במסיבת עיתונאים, וטען שישראל נכנסת אליו ללא ראש ממשלה שמוביל מדיניות עקבית: "בימים ההם אין מלך בישראל, איש הישר בעיניו יעשה".

לטענתו, המדינה נכנסת לגל חמישי של הקורונה ובישראל כשאין לה "ראש ממשלה עם מנהיגות שיכול לנווט ולהוביל מדיניות עקבית וסדורה. יש ראש ממשלה בתואר וכיבודים שאף אחד משותפיו לא מעריך ולא מקבל את מנהיגותו".

"שותפיו יודעים שאין לו לגיטימציה ציבורית ושהוא תלוי בהם והפך לראש ממשלה רק בזכותם. לכן הם יכולים למשוך כל אחד לכיוון שלו והתוצאה היא בלבול, מסרים סותרים, זגזג בקבלת ההחלטות וחוסר אמון ושיתוף פעולה ציבורי. וזה מסוכן, מסוכן מאד", כך לדברי יו"ר 'הציונות הדתית'.

בצלאל סמוטריץ נפתלי בנט קורונה גל חמישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד