י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שובר שתיקה ותוקף • פרסום ראשון

מאיר רובינשטיין מתייחס לראשונה למעצרו: "קיבלתי עלי יסורים באהבה"

שלושה שבועות לאחר ששוחרר ממעצר בן שבועיים בגין מעורבות שמו בפרשת 'ניקיון כפיים', ראה"ע ביתר עילית שובר שתיקה לראשונה במכתב ששיגר לעובדי העירייה ומתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' • "שורבב שמי לפרשיה הזויה ועתיקת יומין, על לא עוול בכפי" • המכתב המלא

מאיר רובינשטיין מתייחס לראשונה למעצרו: "קיבלתי עלי יסורים באהבה"
מאיר רובינשטיין צילום: שוקי לרר

שלושה שבועות אחרי ששוחרר ממעצר, ראש העיר ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, שנעצר בגין חשד למעורבות בפרשת הרצח של אבי אדרי ז"ל שהתרחשה לפני שלושים שנה, מתייחס לראשונה לסערה סביבו, ובמכתב ששיגר לעובדי העירייה הוא מצהיר כי ימשיך בתפקידו למרות הכול והבהיר כי לא יהסס אף לתקוף את מערכת המשפט בישראל.

"בחודש האחרון שורבב שמי לפרשיה הזויה ועתיקת יומין, על לא עוול בכפי", פותח ראש העיר מאיר רובינשטיין, את מכתבו שמתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'. "כמובן שאין ולא היה לי שום קשר לאירוע. ולשמחתי, גם הרשויות הבינו זאת במהרה". הוא כותב.

רובינשטיין מודה לתושבים ולציבור שתמך בו ובמשפחתו בתקופה הזו, "הייתה זו בהחלט נקודת אור בימים מורכבים, וכמים הפנים לפנים". ראש העיר כותב לעובדי העירייה: "בכדי לקבל את ההחלטות הנכונות לטובת הציבור, להדוף את הטפל ולהתמקד בעיקר. לכן קיבלתי החלטה אישית נחושה, לחדול! לחדול ולהתנזר כליל מדיווחי התקשורת בנושא זה, ולהפסיק להתעסק בעניין הזה, שבלאו הכי ידינו כבולות בו".

במכתבו המתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', הוא לא חוסך בביקורת על המשפט ועל מערכת המשפט: "לדאבוני, התרבות השולטת היא, שכל אדם יכול להעליל על רעהו ככל העולה על רוחו, לגשת למשטרה ולהביא את חברו לחקירה ולמעצר מתמשך ומתארך, התקשורת בתיאבון תמחא כף, וכשבסופו של דבר ישוחרר החף מפשע, גם אם בידיו הוכחות ברורות או אליבי מוצק, אין מי שייתן על זה את הדין או ישלם על כך מחיר. לו היה מי שישלם את המחיר על כל אותם תיקים הנפתחים בקול תרועה גדולה, ונסגרים בקול דממה דקה, המערכת כולה הייתה נראית אחרת".

"ברחבי העולם", מוסיף מאיר רובינשטיין ומאשים, "אין ההליך הציבורי הפומבי נפתח אלא לאחר הגשת כתב אישום, ולא משחירים את שמו של אדם בגין חשדות המתבררות במהרה כעורבא פרח". כזכור, רובינשטיין שוחרר אחרי כשבועיים במעצר בעוד שאר החשודים בפרשת 'ניקיון כפיים' כבר הוגשה נגדם הצהרת תובע.

לגבי המשך תפקידו מצהיר ראש העיר במכתבו לעובדי העיר: "הנני נחוש לחלוטין להמשיך במילוי התחייבותי לתושבי העיר בכל כוחי, להצעיד את העיר קדימה ולקדם את פיתוחה בכל המישורים, בתקווה שהגל הזה יחלוף במהרה בע"ה. ויחד, נמשיך לבנות ולהצעיד את העיר קדימה".

לסיום מוסיף ראש העיר ביתר עילית: "לכשעצמי, קיבלתי עלי ייסורים באהבה, ויהא זה לי לכפרת עוונות, שהרי לא יימלט לאדם בתפקיד ציבורי, שלעיתים נגרם לצערי הרב פגיעה ב'בין אדם לחבירו' בגין החלטות לא נעימות, ואכן זהו החלק הקשה ביותר בכל תפקיד ציבורי: שלא ייפגעו ויקפידו אנשים, חלילה". כך מכתב.

מאיר רובינשטיין פרשת ניקיון כפיים ניסים שטרית פרשת רצח ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד