י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
התפרצות האומיקרון

לקראת הגבלות? הערב כינוס קבינט הקורונה

על רקע העלייה בנתוני התחלואה והחשש הכבד מזן האומיקרון שמתפשט בישראל, שרי קבינט הקורונה יתכנסו הערב עם ראש הממשלה במטרה לדון בדרכים לבלום את התחלואה

לקראת הגבלות? הערב כינוס קבינט הקורונה
בנט בישיבת קבינט הקורונה, ארכיון צילום: קובי גדעון / לע"מ

לראשונה מזה שלושה שבועות ראש הממשלה נפתלי בנט צפוי לכנס הערב (שלישי), את שרי קבינט הקורונה בשעה 18:00 בקריה בתל אביב לדיון בנוגע לתחלואה המתפרצת של זן האומיקרון. בדיון יכריעו השרים, בצל חילוקי הדעות ביניהם, האם להטיל מגבלות נוספות.

אמש קיים בנט התייעצות עם הדרג המקצועי יחד עם שר הבריאות ניצן הורביץ, בסיומה לא התקבלה הכרעה, ושרים שהשתפו בדיון הביעו התנגדות להגבלות ההתקהלות שהוצגו על ידי משרד הבריאות, והם דורשים לצד מגבלות - פיצוי כספי מצד האוצר לעסקים שייפגעו. "לא נתמוך בהגבלות בלי מנגנון פיצוי ידוע מראש, ככה פשוט", הבהירה השרה מרב מיכאלי. הדבר יוכרע כאמור בדיון הערב.

לדברי השרה מיכאלי, "זו האחריות שלנו כמדינה לדאוג למגר את התחלואה במקסימום, ולנקוט גם בצעדים לא נעימים למען המטרה החשובה הזאת, אבל זו גם האחריות שלנו לפצות בכל מקום בו הצעדים גורמים לפגיעה".

לצד זאת, ממונה הקורונה הפרופ' זרקא הבהיר אמש בדיון עם ראש הממשלה, כי הטלת תו ירוק לבדה אינה מספיקה. לדבריו "צריך לצמצם את ההדבקה ולהטיל הגבלות התקהלות".

 

 

 

קבינט הקורונה נפתלי בנט אומיקרון הגבלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד