כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

המשקיעים שהולכים על בטוח בוחרים פינוי בינוי

פרויקטים להתחדשות עירונית בכלל ו'פינוי בינוי ' בפרט הם העתיד של עולם הנדל"ן בישראל, בעיקר משום שזוהי האפשרות היחידה לבנות בתוך הערים - שבכולן אין עוד עתודות בנייה

המשקיעים שהולכים על בטוח  בוחרים פינוי בינוי
פרויקט בינוי צילום: יח"צ

תחום הנדל"ן קורץ היום יותר מתמיד למשקיעים, כאשר אל המאפיין הסולידי של ההשקעה מצטרפת עליית מחירי הדירות - שמתרחשת וצפויה עוד להתרחב. יותר ויותר אנשים שברשותם כסף פנוי מחפשים את העסקאות המניבות ביותר, אך גם בשוק "רותח" צריך להבין ולהכיר את המפה כדי להצליח.

אל השוק שמורכב בעיקר מחברות יזמיות המאפשרות למשקיעים הקטנים להיכנס לעולם הנדל"ן באמצעות השקעה בפרויקטים עתידיים, הצטרפה לפני מספר שנים חברת "בית" המציגה מודל שונה לגמרי: רכישת דירות המתעתדות לעבור "פינוי בינוי". פינוי בינוי (והתחדשות עירונית בכלל) הוא העתיד של עולם הנדל"ן בישראל, בעיקר משום שזוהי האפשרות היחידה לבנות בתוך הערים - שבכולן אין עוד עתודות בנייה.

"אנו כלל לא קוראים למהלך הזה 'השקעה' אלא רכישה" מספר שמואל לידר מנהל פיתוח עסקי ושותף בחברת בית, "הנכס קיים מהרגע הראשון וכך כספו של המשקיע מובטח כמו גם השקט הנפשי שלו. על שם הרוכש נרשמת הערת אזהרה בטאבו וסכום הקרן מובטח בכל מקרה. הניסיון הרב בעולם הנדל"ן הוביל אותנו לפורמט שלא קיים בחברות אחרות".

לחברת "בית" מאגר נכסים ייעודי ורשת של סוכני שטח המאתרים דירות המתאימות לפרופיל ההשקעה האופטימלי: דירות מושכרות, באזורים מבוקשים ובתהליך מתקדם של אישורים לקראת פינוי בינוי, שעתידות לרשום עליית ערך משמעותית. הבחירה בנכסים קיימים ולא במיזמים על הנייר מוכיחה את עצמה שוב ושוב ואין פלא שעוד ועוד משקיעים בוחרים דווקא ב"בית" כבית הבטוח לכסף שלהם.

פינוי בינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד