י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ראש בראש מול סמוטריץ'

ח"כ בן-גביר נערך להתרחבות: "צפו להפתעות"

מפלגת 'עוצמה יהודית' תכריז בקרוב על פתיחת המפקד, כשבמפלגה יפנו אל קהל מגוון בימין | ההתרחבות של בן-גביר תהיה במקביל למפקד של 'הציונות הדתית', אך במפלגה מרגיעים: "מולם אין הפתעות" | ישנה התלבטות על האופן שהכוח של המתפקדים יבוא לידי ביטוי | הפרטים ב'בחדרי חרדים'

ח"כ בן-גביר נערך להתרחבות: "צפו להפתעות"
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

בצל המאבק בממשלה, מפלגת 'עוצמה יהודית', שבראשה מכהן חבר הכנסת איתמר בן-גביר, תצטרף בקרוב לחברותיה לסיעה, ותחל במפקד הרשמי במטרה להגדיל את כוחה.

המפקד של 'עוצמה', שבתקופה האחרונה מרחיבה את כוח המפלגה, ואף מתכוננת לקראת הבחירות המוניציפליות, צפוי לצאת כבר בשבוע הקרוב או בשבוע הבא.

סמוטריץ' פתח את המפקד במפלגתו; בן-גביר הכריז על אחד משלו

כבר היום ניתן להתפקד למפלגה דרך אתר האינטרנט, אך ב'עוצמה' עובדים על קמפיין גדול שצפוי להזרים את הציבור הימני אל בן-גביר, כשקהל היעד כולל את המגזר הדתי-לאומי, פריפריה וגם הקהל החרדי.

בן-גביר עם הרב ליאור במשרדי המפלגה

למתפקדים צפוי להיות כוח במפלגה, אך טרם הוחלט כיצד הוא יבוא לידי ביטוי בבחירת הרשימה לכנסת. במפלגה בונים על מערך השטח החזק שלהם, וכן יהיו כנסים נרחבים במהלך המפקד.

במפלגה אומרים כי צפויים להצטרף דמויות מעניינות בהמשך המפקד: "צפו להפתעות", אומר גורם במפלגה, כשהיום הדמות המרכזית במפלגה שמחוץ לכנסת היא הרב דב ליאור, הרב הרוחני של המפלגה, שעימו בן-גביר מתייעץ בהחלטות גורליות.

למרות שמפקדם יתרחש במקביל למפקד 'הציונות הדתית', ב'עוצמה יהודית' מציינים שאין מתח איתם ושהכול מתואם עימם. "מולם אין הפתעות", אומרים שם.

עוצמה יהודית איתמר בן גביר הציונות הדתית מפקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד