י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ישועה לא צפויה

סיפור מפעים: האברך נקלע לחובות כבדים; רכש כרטיס והרוויח הון

אברך שנקלע לחובות כבדים הקשיב להוראת מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א ועשה השתדלות לפרנסתו. אך הישועה שהגיעה ממקום כל כך לא צפוי עוד באותו השבוע הותירה גם אותו בהלם מוחלט

סיפור מפעים: האברך נקלע לחובות כבדים; רכש כרטיס והרוויח הון
אילוסטרציה צילום: Gershon Elinson/Flash90

הוא היה אברך משכמו ומעלה, כזה שאין לו בעולמו אל ד' אמות של הלכה בלבד. מידי בוקר הוא היה משכים קום, אורז את תפיליו ויוצא לסדר יום עמוס שתחילתו בתפילת שחרית וסיומו אי שם בשעת חצות לילה לאחר סדר שלישי מעמיק באחד הכוללים החשובים בעיר בני ברק. חייו התנהלו על מי מנוחות, אבל אז הכל קרה במפתיע.

לחצו כאן לישועות בדוקות ולהשתתפות בהגרלה>>>

תחילה הוא רק היה צריך לרכוש תרופה מסוימת לאחד מילדיו שעלתה עשרת אלפים שקלים, לאחר מכן הוא רק לווה אלפי שקלים למטרה חשובה, אבל בתוך זמן קצר הוא נקלע לחובות חסרי תקדים שהסתכמו בכמאתיים אלף שקלים. האברך לא ידע את נפשו, הוא רק בן עשרים ותשע, אב לארבעה ילדים, שמתפרנס ממשכורת זעומה מידי חודש. מניין יביא עתה את הסכום האגדי הזה?

הימים רדפו בזה אחר זה. הבנק לא הפסיק לצלצל, והמלווים החלו להטריד אותו בהצקות. נפשו כמעט נקרעה מהעומס הנפשי והפיזי גם יחד. היה זה לפני כשבוע וחצי כשהוא התהלך ברחובות העיר בני ברק. להפתעתו הוא ראה הוראה ברורה מרשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א, לפיה יש חובת השתדלות לפרנסה ברכישת כרטיס הגרלה להגרלת הענק שיערכו בבית המדרש הגדול בעולם – 'ישיבה על קברו'.

האברך חייג מיד לאחד ממכריו וניסה להבין במה מדובר. הידיד הסביר לו כי מדובר בהגרלת ענק שתערך ממש בקרוב במהלכה יוגרל סכום עתק של מאה אלף דולר במזומן. האברך שחזקה עליו דבריו רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א רכש כרטיס הגרלה וקיווה לישועה, אך גם הוא לא חלם שהישועה תגיע ממקום כל כך לא צפוי.

לאחר ימים ספורים, בעוד שהאברך כבר שכח מרכישת כרטיס ההגרלה, הוא מקבל שיחת טלפון ממספר לא מוכר. תחילה הוא חשב כי מדובר בעוד איזה בנקאי שמנסה לתפוס אותו, אך בלית ברירה הוא החליט לענות. להפתעתו הוא שמע מבעד לסלולרי קול מוכר מאוד. היה זה אחיו הצעיר, אדם שפרש לעולם העסקים, המריא לארצות הברית והזניח את כל עברו. האח הצעיר אמר לו: "תקשיב אני יודע שאתה לומד תורה מבוקר ועד ערב, החלטתי כעת להעניק תרומה הגונה לאחר עסקה מוצלחת ביותר שעשיתי. תגיד לי כמה כסף אתה צריך".

האברך היה בהלם מוחלט. הוא הבין שהתרחשה כאן ישועה מעל דרך הטבע. הרי כבר שנים שאין לו קשר עם אחיו, וכבר שנים שאחיו רחוק מכל מה שקשור לעולמה של תורה. עוד באותו היום בחשבון הבנק של האברך נכנס סכום עתק של מאתיים אלף ₪. לא פחות ולא יותר.

כעת זה הרגע שלכם, בעוד ממש יומיים הגרלת הענק תיערך וזה ההזדמנות שלכם להיות חלק ממחזיקי התורה אשר שכרם מובטח להם בזה ובבא. היענו כבר עתה להוראתו המפורשת של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א ורכשו עוד היום כרטיס הגרלה. תרכשו ותראו ישועות. עשו זאת עכשיו, אל תחמיצו!

לחצו כאן לישועות בדוקות ולהשתתפות בהגרלה>>>

הגרלה הרב שטיינמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד