כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חשיפת 'בחדרי'

יו"ר ש"ס דרעי נערך לפרישה: "אין לי שום כוונה להרפות"

לראשונה מתייחס יו"ר תנועת ש"ס, חבר הכנסת אריה דרעי בקולו לעסקת הטיעון עליה דווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' | בשיחת זום שערך עם סגני ראשי ערים של ש"ס אמר היו"ר: "חשוב לי שתשמעו זאת בקולי, אין לי כוונה להרפות ולו לדקה אחת את הפעילות שלי כיו"ר תנועת ש"ס"

יו"ר ש"ס דרעי נערך לפרישה: "אין לי שום כוונה להרפות"
אריה דרעי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לקראת הסיכום עם הפרקליטות על עסקת הטיעון עליה דווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי מתייחס לראשונה, ואומר כי ימשיך בפעילותו ללא קשר לתפקיד בו יחזיק. דרעי למעשה מודה בקולו לראשונה על כוונתו לפרוש מהכנסת.

ב'דגל' מתלבטים, דרעי הכריע וגפני מצנזר את פרוש // טור שבועי

בשיחת זום עם סגני ראש הערים של ש"ס שנמצאים בכנס באילת, התייחס ח"כ דרעי למצב הפוליטי ולבסוף גם התייחס לדיווחים על הסכמתו לפרוש מהכנסת במסגרת הסדר טיעון.

"חשוב לי שתשמעו זאת בקולי - אין לי שום כוונה להרפות ולו לדקה אחת את הפעילות שלי כיו"ר תנועת ש"ס", הבהיר דרעי, "השליחות שלי היא להיאבק למען היהדות והעזרה לחלשים ואני יעשה זאת איתכם עד ביאת משיח צדקנו".

דרעי למעשה שיגר רמז עבה על כך שהוא נערך לפרישה זמנית מהכנסת. לדברי דרעי בשיחת זום, "לא חשוב אם בתפקיד זה או אחר. נעשה זאת בברכתו של מרן רבנו עובדיה יוסף זי"ע ששומר עלינו מלמעלה ולאורם של מועצת חכמי התורה ובראשם נשיא המועצת גדול הדור מרן חכם שלום כהן. זכינו למאורי דור שכאלה ואנחנו מנצלים כל יום במחיצתם".

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד