י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התפרצות הווריאנט

הקבינט נגד הגבלות; ליברמן: "האומיקרון כמו שפעת"

רה"מ והשרים מכונסים בשעה זו כדי לדון במגבלות על התקהלויות במטרה לבלום את התפרצות האומיקרון. בנט דחה את הדרישות המחמירות של משרד הבריאות ושר האוצר ניסה להרגיע "זה כמו שפעת"

הקבינט נגד הגבלות; ליברמן: "האומיקרון כמו שפעת"
בנט/לפיד/ליברמן צילום: Alex Kolomoisky/POOL

ראש הממשלה ושרי קבינט הקורונה מכונסים בשעה זו (שלישי) לראשונה זה שלושה שבועות כדי לדון במגבלות על התקהלויות שיוטלו במטרה לבלום את התפשטות זן האומיקרון בישראל. שר האוצר אביגדור ליברמן משתתף בדיון באופן חריג וקורא לא להיבהל מזן האומיקרון.

משרד הבריאות ממליץ לקבינט הקורונה להטיל מגבלות על אירועים עד מאה איש בפנים ו300 איש בחוץ. וכן מגבלה עד אלף אנשים בהופעה בחוץ ו300 בפנים. בנוסף מציעים במשרד הבריאות לחזור למתכונת למידה מרחוק ביישובים אדומים וכתומים.

ראש הממשלה נפתלי בנט סירב להגבלות ואמר לנציגי משרד הבריאות כי "הגבלת התקהלויות מכניסה אותנו לעולם של מגבלות רוחביות, זה לא מה שיעצור את האומיקרון".

גם שר האוצר אביגדור ליברמן כיבד הפעם את דיון הקבינט בנוכחותו, ואמר: "אני לא חושב שכרגע יש מקום לנקוט צעדים כמו מגבלת התקהלויות. זה מכניס אותנו לעולם של פיצויים", השר ניסה להוריד מההיסטריה סביב הזן החדש של הקורונה. "כמו שחיים עם השפעת, צריך לחיות עם האומיקרון", כך ליברמן בקבינט הקורונה.

אביגדור ליברמן קבינט הקורונה נפתלי בנט הגבלות אומיקרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד