כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
עבירות סחיטה ואיומים

בני 20 החזיקו בקטין ואיימו באמצעותו על הסבא

בתום חקירה סמויה: נעצרו בני משפחת ג'רושי בחשד לסחיטה באיומים נגד בן 70 מהמרכז. מסכת הפחדות כללה הגעה פיזית אל בית הקורבן ואף ניהול שיחת טלפון על ידי החשודים אל הקורבן מהבית של בנו, במסגרתה העלו "על הקו" לשיחה את נכדו הקטין כמסר שהם נמצאים סמוך אליו

בני 20 החזיקו בקטין ואיימו באמצעותו על הסבא
אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

המשטרה פענחה, בתום חקירה סמויה שניהלה היחידה המרכזית, פרשיית סחיטה באיומים והלבנת הון שביצעו, על פי החשד, שני בני משפחה, תושבי שכונת ג'ואריש ברמלה.

החקירה הסמויה נפתחה לפני כחודש, עם קבלת דיווח בדבר חשד לעבירות סחיטה ואיומים שבוצעו נגד תושב המרכז בשנות ה-70 לחייו ובני משפחתו, על ידי שני בני המשפחה מרמלה.

במסגרת החקירה, בלשי ימ"ר מרכז הפעילו אמצעים טכנולוגים ואחרים, לשם איסוף ראיות ויזואליות וקוליות, אשר הביאו לחשיפת זהותם של 2 החשודים בתיק - בני משפחת ג'רושי בשנות ה-20 לחייהם.

החקירה הסמויה העלתה חשד לקיומה של מסכת הפחדות ולחץ מצד הסוחטים כלפי הקורבן ובני משפחתו, לרבות הגעה פיזית אל בתיהם במרכז הארץ ואף ניהול שיחת טלפון על ידי החשודים אל הקורבן מהבית של בנו, במסגרתה העלו "על הקו" לשיחה את נכדו הקטין כמסר שהם נמצאים סמוך אליו.

כאמור, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי בתחילת החודש, עצרו בלשי ימ"ר מרכז את שני החשודים, כאשר בית המשפט האריך את מעצרם בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה עד לתאריך 26.12.21 והיום הוגשה הצהרת תובע נגד השניים בבימ"ש השלום ראשל"צ. בהתאם לחקירה שניהלה המשטרה וממצאיה, צפויה הפרקליטות להגיש נגדם בימים הקרובים כתב אישום, לצד בקשת להמשך מעצרם עד תום ההליכים.

סחיטה באיומים רמלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד