כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"יכול היה להיגמר באסון"

חריג ודרמטי: בן-גביר חש מאוים ושלף אקדח

שני מאבטחים ערבים איימו על יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית', סמוך לאירוע של ישיבת כיסא רחמים, והח"כ תועד שולף אקדח לאחר שחש מאוים ובסכנה מצידם | המשטרה עיכבה את שני המאבטחים, ובן-גביר נתן עדות בתחנת המשטרה | לדבריו: "כל רגע עמדה לפרוץ מהם אלימות מסכנת חיים" • צפו בדרמה

חריג ודרמטי: בן-גביר חש מאוים ושלף אקדח
איתמר בן גביר. אילוסטרציה צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

אירוע חריג התרחש הערב (שלישי) בהילולת ישיבת 'כסא רחמים', מחוץ לגני התערוכה בתל-אביב, כאשר חבר הכנסת איתמר בן-גביר תועד שולף אקדח לאחר ששני מאבטחים איימו עליו וחש בסכנה.

יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' הגיע להשתתף בהילולא, ובחניון התגלע ויכוח סוער בינו לבין שני מאבטחים ערבים באשר למיקום בו החנה את רכבו. השניים קיללו אותו, ולטענתו איימו לפגוע בו.

בתיעוד שצילם אחד המאבטחים, נראה בן-גביר שולף אקדח ואומר לעברו כמה פעמים: "אתה לא תאיים עליי", ולאחר מכן שואל: "רצית להרביץ לי? באת להרביץ לי!".

הח"כ ביקש מעוזריו להזמין משטרה למקום, שעיכבה את שני המאבטחים לתחנה בתל-אביב והוא מסר את עדותו לשוטרים לאחר המקרה.

"האירוע היה עלול להיגמר באסון, ראיתי מולי "מאבטחים" עם שנאה בעיניים שקיללו ואיימו לפגוע בי. כל רגע עמדה לפרוץ מהם אלימות מסכנת חיים. אני מצפה שהמשטרה תחקור את השניים ותגיש כתב אישום. מקומם בכלא יהיה בטוח יותר עבור הציבור", מסר בן-גביר.

בתוך כך, בין המוזמנים שישבו על בימת הכבוד, ניתן היה לזהות את חה"כ יום טוב כלפון מ'ימינה', הח"כ היחיד מהקואליציה, והמקורב לבית הרב, מה שמראה על הקשר בין הרב לבין הח"כ, למרות הביקורת שמשמיע הרב בשיעוריו כלפי הקואליציה.

נוכחותו מעניינת כי לפני ההצבעה על תקציב המדינה, דווח ב'בחדרי חרדים', כי הרב מאזוז התיר לחה"כ כלפון להצביע בעדו. הדיווח אצלנו הוכחש בתוקף, הן על ידי חה"כ כלפון והן על ידי בית הרב.

 

איתמר בן גביר כסא רחמים גני התערוכה יום טוב חי כלפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד