כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אריזות קרטון מעוצבות לעסקים – מדוע זה כל כך משתלם?

היתרונות השונים של מעבר לסוגים שונים של אריזות ממותגות עבור המוצרים שמייצר ומשווק בית העסק הם רבים ומשמעותיים ביותר

אריזות קרטון מעוצבות לעסקים – מדוע זה כל כך משתלם?
אריזות קרטון מעוצבות לעסקים צילום: פרי חשיבה

בתי עסק מכל תחום פעילות באשר הוא חייבים לנצל כל כלי העומד לרשותם על מנת לשווק, לפרסם ולמתג עצמם בצורה טובה, ליצור מודעות גבוהה למוצריהם בקרב קהל הצרכנים ולמצב עצמם כעסק מוכר ומוערך בתחומו. זה נכון עבור בתי עסק מכל תחומי הפעילות, החל מתאגידי טכנולוגיה עצומים ועד לפיצרייה השכונתית הקטנה והחדשה. בעוד עולם השיווק, הפרסום והמיתוג כולל כלים רבים ושונים בהם ניתן להשתמש, בתי עסק יצרניים רבים בארץ נוטים לפספס את אחת האפשרויות האטרקטיביות והמשתלמות ביותר העומדת לרשותם – שימוש באריזות קרטון מעוצבות, בפרט באריזות ממותגות, עבור מוצריהם. מדוע זהו כלי חשוב, אפקטיבי ומשתלם כל כך לשימוש ועבור מי הוא רלבנטי?

יתרונות שונים ומשמעותיים לשימוש באריזות קרטון מעוצבות לבית העסק

היתרונות השונים של מעבר לסוגים שונים של אריזות ממותגות עבור המוצרים שמייצר ומשווק בית העסק הם רבים ומשמעותיים ביותר –

בתור התחלה, אריזות ממותגות מהוות כלי שיווקי לכל דבר ועניין, וכלי אפקטיבי ביותר. בתי עסק יצרניים לרוב מייצרים כמויות גדולות של מוצרים ומשווקים אותם הן לבתי עסק אחרים (דוגמת חנויות ובתי מסחר למיניהם) והן ישירות ללקוחות. בכל אחד מן המקרים, מדובר באינספור פריטים היוצאים מבית העסק אל העולם החיצון ויכולים לשמש כיחידות שיווקיות קטנות ואפקטיביות. אריזה ממותגת מכילה כמובן את שם העסק, הלוגו שלו, פרטי מידע שונים אודותיו ואודות המוצר (כמו גם מוצרים נוספים שהוא משווק) ועוד. ניתן להכניס לאריזה ממותגת כל סוג של עיצוב או פריטי מידע רלבנטיים, ולשלוח אותם אל העולם. חשיפה שווה הרבה מאוד כסף מבחינה שיווקית, ואיזו דרך טובה ויעילה יותר לקבל חשיפה מאשר באמצעות כל המוצרים היוצאים מבית העסק אל העולם?...

בנוסף לכך, אריזות קרטון מעוצבות מאפשרות לעסק למתג את עצמו ולקבע את המיתוג הרצוי בקרב קהל הצרכנים, הן באמצעות ההדפסה על האריזה והן באמצעות צורת האריזה עצמה. לא חסרות דוגמאות למוצרים הנמכרים באריזות בעלות צורה מובחנת ומוכרת, המזוהה על ידי צרכנים רבים בכל רחבי הארץ והעולם. את כל זה ניתן להשיג באמצעות תהליך מהיר ופשוט יחסית של עיצוב אריזות קרטון ומיתוגן, תהליך לו שותפים אנשי מקצוע מעולם אריזות הקרטון ומעולם השיווק גם יחד.

המארז של האייפון או קרטונים לפיצה – עבור מי השימוש באריזות ממותגות רלבנטי?

עבור מי כל הנאמר לעיל בנוגע ליתרונות המשמעותיים ולפוטנציאל הניכר של שימוש באריזות ממותגות בכלל רלבנטי?

בגדול, התשובה היא – כמעט עבור כל בית עסק יצרני. על מנת להיווכח בכך מספיק להתבונן סביבנו בשלל האריזות הממותגות העוברות מול עינינו מדי יום. החל מהחברות הגדולות והמצליחות ביותר בעולם (לדוגמה – אריזות הקרטון הממותגות בהן נמכרים אייפונים או גאדג'טים אלקטרוניים מובילים אחרים), ועד לפיצרייה השכונתית – כולם עוברים כיום למכור את מוצריהם באריזות ממותגות, מהסיבות המצוינות שציינו לעיל.

למעשה, קרטונים לפיצה מהווים דוגמה קלאסית לכך – אם כבר שולחים את הפיצה בקרטון ללקוח, למה לא לעשות זאת בקרטון מעוצב וממותג המזוהה ספציפית עם הפיצרייה שלנו, ונושא את שמה למרחקים?.

מחפשים רעיונות לאריזות מעוצבות לעסק? היכנסו לפרי חשיבה המציעים אריזות קרטון מעוצבות וממותגות בהתאמה אישית https://www.kartonim.co.il/ .

קופסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד