י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לתת יחס כמו לילדים"

שכר גמל תמורת 5.3 מיליון דולר ליומיים בלבד

עסקה יוצאת דופן - גבר סעודי שכר גמל תמורת 20 מיליון ריאל סעודי, שווה ערך ל-5.3 מיליון דולר וכל זאת ליומיים בלבד | המוכר הפך לאיש עשיר וסיפר כי "הוא לא מצליח לישון בלילה"

שכר גמל תמורת 5.3 מיליון דולר ליומיים בלבד
גמלים במדבר. אילוסטרציה צילום: יניב נדב, פלאש 90

עסקת גמלים הגדולה ביותר בסעודיה, גבר סעודי שכר גמל תמורת 20 מיליון ריאל סעודי, שווה ערך ל-5.3 מיליון דולר וכל זאת ליומיים בלבד, כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים.

יו"ר מועצת המנהלים של מועדון הגמלים בערב הסעודית, פאהד בן פלאח בן היטלין, שיתף סרטון וידאו המתעד את העסקה להשכרת הגמל תמורת 5.3 מיליון דולר ל-48 שעות.

הוא צייץ בטוויטר לרגל המאורע וכתב: "היום הוא יום היסטורי במלוא מובן המילה (בעולם הגמלים). עסקת השכרת הגמלים הגדולה ביותר ל-48 שעות נחתמה על ידי בעל הגמלים עבדאללה בן עודה ועבדאללה א-דבוס תמורת 20 מיליון ריאל סעודי".

עסקת הגמל. צילום מסך.

בראיון לטלוויזיה אמר בן היטלין: "תחרויות אזוריות מגיעות, והמחירים יעלו". הוא הוסיף לגמלים לא יהיה מינוף כלכלי אלא אם נתייחס אליהם כמו ילדים, אנחנו חייבים לשנות את הדרך בה אנשים רואים גמלים, ואני מקווה שכל הבעלים ילכו בעקבות הדוגמה של עבדאללה בן עודה".

מוקדם יותר החודש אסרו גורמים סעודיים על יותר מ-40 גמלים להשתתף בפסטיבל תחרות גמלים, השנה נמצאו עשרות מגדלי גמלים שהשתמשו בחומרים שונים כדי להפוך את הגמל למהיר וחזק יותר, עם תוספות שונות של זריקות. בשנת 2018, 12 מתחרים נפסלו בגלל שבעליהם השתמשו בחומר אסור על גמלים.

רועי קייס כתב לענייני ערבים ב'כאן חדשות' מדווח כי עבדאללה בן עודה מסעודיה הפך לאיש עשיר אחרי שקיבל 20 מיליון ריאל (5.3 מיליון דולר) עבור השכרת הגמל שלו ליומיים לעבדאללה א-דבוס. אחרי שכבר הכל סוכם, בן עודה החליט שביקש יותר מדי כסף ורצה להחזיר חלק: "לא מצליח לישון בלילה" הוא אמר, אך א-דבוס סירב לקבל את הכסף חזרה.

סעודיה גמל קופת גמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד