י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עליונות הגזע בארה"ב

דיווח: גברים בגלימות ניסו לגייס סטודנטים במעונות

אוניברסיטת יוטה בודקת דיווחים לפיהן קבוצת של קו קלוקס קלאן (KKK) (עליונות הגזע הלבן) ניסתה לגייס תלמידים במעונות. אנשי המעונות בחנו את הצילומים ממצלמות האבטחה באותו יום, ולא מצאו חשודים אפשריים.

דיווח: גברים בגלימות ניסו לגייס סטודנטים במעונות
סטודנטים אילוסטרציה צילום: Pixabay

אוניברסיטת יוטה בארצות הברית, חוקרת דיווחים לפיהן קבוצת גברים בגלימות של קו קלוקס קלאן (KKK) ניסתה לגייס תלמידים במעונות, כך אמרו גורמים באוניברסיטה לתקשורת המקומית.

התקרית התרחשה באוקטובר האחרון, ולאחר חקירה ראשונית, לא דווח האם המשטרה טיפלה בנושא, אך משטרת האוניברסיטה בודקת שוב, לאחר שסטודנט פרסם על כך באינסטגרם, ותהה מדוע התלונה לא טופלה, כך דיווח האתר 'סולט לייק טריביון'.

בנוסף האוניברסיטה הציבורית ב'סולט לייק סיטי' חוקרת גם תקרית שניה חודש קודם לכן, כאשר סטודנט אפרו אמריקאי דיווח שחזר למעונות שלו באותו בניין ב-1 בספטמבר ומצא צואה מרוחה על הדלת.

אנשי המעונות בחנו את הצילומים ממצלמות האבטחה באותו יום, ולא מצאו חשודים אפשריים, אם כי ייתכן שמצלמות האבטחה לא כיסו את האזור המדובר, כך אמר דובר האוניברסיטה לתקשורת המקומית, הסטודנט הועבר מיד לדיור חדש באותו זמן.

התקרית של ה-KKK (ארגון גזעני) התרחשה ב-1 באוקטובר, לפי הדיווח. אחד מאנשי האוניברסיטה אמר לגורמים רשמיים באוניברסיטה, כי סטודנטים אחרים ראו גברים לבושים בלבוש KKK, כולל גלימות ברדס לבנים, ומנסים לגייס סטודנטים בתוך מעונות לקבוצת העליונות הלבנה. האוניברסיטה סרקה שלושה ימים את המבנה, אך לא מצאה שום דבר התואם את התיאור הזה, נמסר מהאוניברסיטה בהצהרה.

מאוחר יותר הבהירה האוניברסיטה כי הדיווח ציין כי הגברים היו לבושים בגלימות הלבנות בתוך המעונות, כך שלא כל מקום במעונות מרושת במצלמות.

גזענות סטודנטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד