כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מחווה מרגשת

החשוד שוחרר וביקש טרמפ; כך הגיבה השופטת

השופטת דוניא נאסר העניקה 100 ש"ח לחשוד, כשהבחינה כי אין לו דרך לחזור לבית הוריו. היא הבחינה בכך כאשר החשוד, לאחר שהורתה על שחרורו, פנה ללוחמים של שירות בתי הסוהר - וביקש מהם טרמפ לבית משפחתו, משום שלא היה לו כסף לנסיעה

החשוד שוחרר וביקש טרמפ; כך הגיבה השופטת
בית משפט, אילוסטרציה צילום: pexels

השופטת דוניא נאסר, מבית משפט השלום בקריית שמונה, העניקה 100 ש"ח לחשוד, כשהבחינה כי אין לו דרך לחזור לבית הוריו. השופטת הבחינה בכך כאשר החשוד, לאחר שהורתה על שחרורו, פנה ללוחמי יחידת "נחשון" של שירות בתי הסוהר - וביקש מהם טרמפ לבית משפחתו, משום שלא היה לו כסף לנסיעה.

החשוד, בן ה-46 מהגליל המערבי, נעצר בחשד שלא התייצב לדיונים שנקבעו לו בבית המשפט, בנוגע לתיק שמתנהל נגדו על החזקת חומרים אסורים לשימוש עצמי. החשוד ביקש סנגור, והשופטת מינתה את עורך הדין נחמיה ברק, מטעם הסנגוריה הציבורית, כדי לייצג אותו.

בדיון שנערך שלשום (שני) טען החשוד כי אין לו כתובת קבועה - לכן לא קיבל את זימוני בית המשפט. עו"ד ברק טען שהחשוד לא ניסה להתחמק מההליך המשפטי והגיע מיוזמתו למשטרה. השופטת הורתה על שחרורו תחת תנאים מסוימים, ביניהם התחייבות בגובה 3,000 שקלים להבטחת התייצבותו לדיונים בעתיד.

כאמור, לאחר שהדיון הסתיים, החשוד פנה ללוחמים - וביקש מהם טרמפ לבית משפחתו שבגליל המערבי, אולם הלוחמים הסבירו לו שלא יוכלו להחזירו לבית הוריו. השופטת נאסר, שעדיין נותרה באולם הדיונים, נחשפה לבקשת החשוד מהלוחמים - ושלפה מארנקה כ-100 שקלים ומסרה אותם לחשוד.

בית משפט השלום קרית שמונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד