כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בנוכחות מורו ורבו

בטקס מרגש: רב חדש מונה לגרעין התורני ברמלה. צפו

רב חדש מונה לגרעין התורני ברמלה, שיכהן כמנהיגה של הקהילה, לאחר תהליך ארוך שהגיע לסיומו אמש בטקס הכתרה של הגרעין בהשתתפות הרבנים והתושבים • צפו

בטקס מרגש: רב חדש מונה לגרעין התורני ברמלה. צפו
הרב לבנון והרב ישראלי צילום: אביתר פיזוב

בגרעין התורני ברמלה קיימו אתמול (שלישי) טקס הכתרה לרבם החדש, לאחר תהליך ארוך של בחירה, בנוכחות הרב אליקים לבנון, רב המועצה האזורית שומרון, מורו של הרב.

הרב שנבחר לכהן בראש הקהילה, המונה כ-200 משפחות, הוא הרב יוסף ישראלי, מתגורר בעיר רמלה כעשר שנים, שמשמש בשנים האחרונות כר"מ בישיבת ההסדר בעיר וכרב בית הכנסת סוכת שלום.

הרב לבנון הדגיש במהלך טקס ההכתרה את חשיבות המרא דאתרא, ובירך את הרב יוסף ומשפחתו בהוספת תורה ואור גדול בגרעין ובעיר. הרב אוריה שחור, רב בית הכנסת המרכזי, דיבר על תכונותיו של יוסף הצדיק והקשר למינוי הרב חדש, ובירך את הרב שיזכה להוביל את הקהילה.

הרב אריה הנדלר, ראש ישיבת ההסדר בירך את הרב ישראלי וציין את הפסוק שנאמר ביהושע "יפקוד ה'.. איש על העדה", שיודע להלך כנגד רוחו של כל אחד ואחד. גם ראש העיר מיכאל וידל נכח, והדגיש את שיתוף הפעולה החשוב בין הגרעין לבין העיריה.

הוועד המנהל של הגרעין התורני הודה לחברי הקהילה שהובילו את התהליך ובירך את הרב שיוביל את הקהילה בע"ה בתורה ובהלכה באהבה ואחווה. מנכ"ל הגרעין התורני, מוטי אהרון הוסיף בהתרגשות את השמחה והחשיבות של הכתרת התורה כגולת הכותרת של הקהילה.

לסיום, בירך הרב יוסף ברכת שהחיינו, והוסיף על השמחה והזכות שנפלה בחלקו להוביל את קהילת הגרעין התורני, כקהילה תורנית מובילה בעיר רמלה.

גרעין תורני רמלה הרב אליקים לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד