י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"צעקתי שיש לי ילד"

תקרית חריגה בין שליח 'וולט' למאבטחי ראש הממשלה

שליח "וולט" נפצע, לטענתו, כאשר הגיע למשרד ראש הממשלה כדי להעביר משלוח לאחת העובדות, וכשעבר בידוק ביטחוני החל ויכוח עם המאבטחים שפצעו אותו. מנגד, במשרד ראש הממשלה טוענים כי הוא זה שנהג באלימות והם רק השתלטו עליו באמצעות כוח סביר

תקרית חריגה בין שליח 'וולט' למאבטחי ראש הממשלה
שליח וולט. אילוסטרציה צילום: Nati Shohat/Flash90

שליח "וולט", בן 25, נפצע על ידי מאבטחים, כאשר הגיע ביום חמישי האחרון למשרד ראש הממשלה כדי להעביר משלוח לאחת העובדות. לטענתו, כאשר עבר בידוק ביטחוני החל ויכוח עם המאבטחים, כשבמהלכו הם התנפלו עליו ופצעו אותו.

"אחד המאבטחים פשוט התחיל לתקוף אותי באכזריות, בוקסים לפנים, בעיטות. הייתי על הרצפה והרגשתי שאני ממש נחנק. אחד המאבטחים צעק שיעצרו כי אני לא מגיב, אבל הם לא עצרו. צרחתי צרחות איומות שיפסיקו ושלא עשיתי כלום. צעקתי שיש לי ילד, שאני נשוי ושרק באתי להביא משלוח", אמר השליח ל'חדשות 12.

מנגד, במשרד ראש הממשלה נפתלי בנט טוענים כי הוא זה שנהג באלימות והם רק השתלטו עליו באמצעות כוח סביר.

המשטרה פתחה בחקירת המקרה, ולכן מסרבת לפרט אודות המקרה המדובר. "אולם נציין כי נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת", נמסר מהמשטרה.

תגובת משרד ראש הממשלה: "מדובר באירוע הנמצא תחת חקירת משטרה, במהלכו שליח שהגיע למשרד רה"מ נהג באלימות ותקף את אחד ממאבטחי המשרד. לאחר שניתן מענה מיידי במטרה למנוע את המשך התקיפה, יצר המשרד קשר עם משטרת ישראל להמשך הטיפול, והמאבטח אף הגיש תלונה בהתאם. הטענה בדבר נזקים פיזיים המובאת בפנייתך אינה מוכרת לנו, נוכח התנהלות העניינים בתקרית, שתתברר לפרטיה בחקירת גורמי אכיפת החוק".

וולט נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד