י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תיק דרעי

"רקדתם על דמו במשך 6 שנים, ביוה"כ אל תבקשו סליחה"

רקדתם על דמו של דרעי במשך שש שנים, ביום כיפור הקרוב אל תטרחו להכות על חטא לפני שתבקשו סליחה | יענקי פרבר בטור על הסדר הטיעון של דרעי 

"רקדתם על דמו במשך 6 שנים, ביוה"כ אל תבקשו סליחה"
אריה דרעי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שש שנים אחרי שנפתחה החקירה נגד חבר הכנסת אריה דרעי בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים, התיק המשפטי מגיע לסיומו כשחבר הכנסת דרעי והפרקליטות הגיעו להסדר טיעון שכולל פרישה של יו"ר ש"ס מהכנסת וקנס כספי.

על פי הפרסומים, חבר הכנסת דרעי יודה בשתי עבירות מס בהן נחשד, יתפטר מהכנסת, וישלם קנס של 180 אלף שקל. בפרקליטות לא התחייבו כי יוותרו על עונש הקלון, ועל כך ידונו רק בעת שיבקש לשוב לממשלה ולכהן כשר.

וכך למעשה הסתיימה לה תקופה אפלה בה כל אחד שחיכה לדרעי בפינה, ורקד על דמו וחגג את פתיחת החקירה נגדו, יכול לעשות כעת חשבון נפש, ולבקש ממנו סליחה.

כותב השורות, יענקי פרבר

בתקשורת פרסמו לפני תקופה הקלטות של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בהקלטות נשמע היועמ"ש מלין על תיקי החקירה שהועברו לפרקליטות ממשטרת ישראל, שמהם "לא עלה כלום" וכינה אותם "עכברון". "תיק דרעי בא אלי כתיק שחיתות מאוד חמור, חקירה של נושאים ודברים כאילו שזה נראה וואו, גדול, כן? מהתיק הזה לא נולד אפילו עכברון, זאת אומרת כלום". והוסיף כי החקירה העלתה דברים אחרים, כגון עבירות מס: "מתוך זה שחוקרים סיפור גדול שהוא לא קיים אז מגיעים לסיפורים אחרים".

ומה קרה בסוף ל"סיפורים האחרים", קנס כספי שבמושגים של נדל"ן זה כסף לפיצוחים לכבוד שבת. אין אף אחד בפוליטיקה הישראלית שנרדף כמו אריה דרעי, (אולי נתניהו משתווה אליו) דרעי נרדף עשרות שנים, אם דרעי לא היה פוליטיקאי, לא היינו שומעים על התיקים הללו, אף אחד לא היה יודע איפה אריה דרעי גר.

משונאי דרעי בתקשורת הכללית אני לא מצפה לכלום, אבל איך העזו אנשי תקשורת חרדים שמכים על חטא ביום כיפור ומבקשים מהקב"ה סליחה, לשפוך את דמו של דרעי, מי התיר להם לבזות אותו ואת משפחתו, לא שכחנו את התמונות של יפה דרעי (אשתו של דרעי) ששותפו בחדווה ברשתות החברתיות החרדיות על "אין יום הכיפורים מכפר עד שירצה את חברו" הם לא שמעו?

כל תיאור וכל תמונה ששותפה כדי לפגוע ולבזות את משפחת דרעי, אין עליה כפרה "עד שירצה את חברו", שימו לב כמה שנים עבר דרעי עינוי דין, ועל מה? על מסים שכל אחר היה משלם קנס וסוגר את הסיפור, איך לא רעדו ידיהם של שונאי דרעי שמתיימרים לקרוא לעצמם חרדים, לשתף בחדווה כל תמונה שתשפיל יותר את משפחת דרעי.

לאריה דרעי יש זכויות רבות, ואת זה אמר הרב שך זצ"ל, אנשים שחושבים שהם יכולים ביד אחת "להלבין פני חברו" וביד השנייה להכות "על חטא שחטאנו בלשון הרע" ולבקש מהקב"ה סליחה, כדי להם לבדוק את עצמם, כי בלי בקשת מחילה, תפילתם לא תתקבל.

אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד