י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מקווים שהצדק ייעשה"

לאחר חקירה נמרצת: איש התחזוקה נעצר; חשוד ברצח של שאול

הודות לעבודה המהירה של יחידת הרצח והפרקליטות המחוזית של בואנוס איירס בארגנטינה, החשוד המרכזי ברצח של שאול חילו ז"ל נעצר. מדובר באיש התחזוקה של הבניין בו התגורר. יו"ר ועד הקהילות היהודיות: "מקווים שהחקירה תניב תוצאות והצדק ייעשה" • תיעוד מהלוויה

לאחר חקירה נמרצת: איש התחזוקה נעצר; חשוד ברצח של שאול
שאול חילו/החשוד ברצח צילום: באדיבות המצלם

משטרת בואנוס איירס עצרה את איש התחזוקה של הבניין, בו התגורר, שאול חילו ז"ל בן ה-78 שנמצא ללא רוח חיים בחדר האמבטיה בדירתו בשכונת פלרמו בליל יום חמישי האחרון. החוקרים עבדו מהר וגילו כי הרוצח לכאורה, הוא איש התחזוקה באותו בניין, הוא זוהה כפרננדו גבריאל סלסטינו, בן ה-30.

יו"ר ועד הקהילות היהודיות בארגנטינה, הרב אליהו המרה, אמר ל'בחדרי חרדים', כי הקהילה היהודית מודה למשטרה ולפרקליטות על המהירות של החקירה, "אנו מקווים שהחקירה תניב תוצאות והצדק יעשה".

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', שאול חילו, פנסיונר בן 78, נמצא ללא רוח חיים בביתו שבשכונת פאלרמו שבבואנוס איירס - ארגנטינה. המנוח ניהל בעבר עסק למכירת רהיטים דקורטיביים שהיה ממוקם קרוב לבית שבו התגורר לבדו ושם בחדר האמבטיה הוא נמצא ללא רוח חיים. הקהילה היהודית דרשה מהמשטרה חקירה מיידית.

שאול ז"ל אותר ביום שישי האחרון בחדר האמבטיה שבדירתו ע"י עוזרת הבית ובתו ללא רוח חיים, כשהוא קשור ברגליו, מסתמן כי הוא נקשר לאחר שאלמוני נכנס לשדוד את ביתו. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הוא מת כתוצאה מחנק. מכריו מספרים על איש אהוב מאוד בתוך הקהילה היהודית. בין חתניו הוא יהושע עהודאי, מנכ"ל החברה קדישא של הקהילה היהודית בארגנטינה (AMIA).

על פי דיווחים בתקשורת המקומית, הדירה הייתה מאוד מבולגנת, כל המגירות היו פתוחות, לא היו סימני פריצה בדלת הכניסה, במצלמות האבטחה נראה כי השודד פתח את הדלת על ידי כרטיס מגנטי ללא בעיה. ואכן התברר כי היה זה איש התחזוקה של הבניין. שאול חילו ז"ל שמן הסתם ככל השכנים, הכיר אותו, לא חשש לפתוח לו את הדלת, ולכן לא נראו סימני פריצה בדלת.

מסע הלוויה יצא ביום שישי האחרון בהשתתפות מאות מבני הקהילה ובני משפחתו שקראו את הקדיש בבכי קורע לב.

רצח מחריד משפט רצח שאול חילו בואנוס איירס מסע הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד