י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
איים לרצוח

נאצי פרץ למשרד עורכי דין חמוש בדגל נאצי, סכין ואזיקים

אתמול נפתח משפטו של צעיר בן 29, שפרץ למשרד עורכי דין בלונדון, כשהוא חמוש בדגל נאצי, סכין ואזיקים ומאיים לרצוח. כתב האישום מייחס לו שישה אישומים, אך הוא מודה רק בארבעה מהם

נאצי פרץ למשרד עורכי דין חמוש בדגל נאצי, סכין ואזיקים
אילוסטרציה צילום: pexels

קאבן מדלוק, בן 29, הגיע למשרד עורכי דין בצפון מערב לונדון, חמוש בסכין ואזיקים, כשהוא נושא את דגלי הקונפדרציה והנאצים. התקרית התרחשה ב-7 בספטמבר בשנה שעברה, קאבן התפרץ למשרדים של עורך הדין ואיים על פקידת קבלה בסכין.

לאחר מכן הוא איים לרצוח את עורך הדין טופיק חוסיין - תוך התעללות מילולית בשני עובדים במקום על רקע גזעני. התביעה טענה אתמול (רביעי) כי הוא "טרוריסט ימני קיצוני שתכנן להרוג את מר חוסיין" משום "שהתנגד למעורבותו במניעת גירוש מהגרים מהמדינה". כך דווח ה'דיילי מייל'.

התביעה טענה כי מדלוק תכנן לקחת את עורך הדין כבן ערובה ולהציג דגלים של גרמניה הנאצית והקונפדרציה האמריקאית בחלונות משרדיה של החברה, כדי לעורר אחרים לבצע עבירות דומות.

על פי החשד, הוא האשים את עורכי הדין במשרד במניעת הרחקת המהגרים מבריטניה. מדלוק, הופיע בבית המשפט אתמול כדי להתמודד עם שישה אישומים נגדו. הוא הואשם בהכנה לפעולות טרור ב-7 בספטמבר אשתקד וגם בגין כך שערך בדיקה על משרד עורכי הדין של טופיק חוסיין, והצטייד בסכין ודגלים במטרה להרוג.

מדלוק הכחיש את סעיף האיומים ושתכנן לרצוח את אותו עורך דין. עם זאת הוא הודה בארבע עבירות נוספות הנוגעות לשלושת אנשים אחרים במשרד עורכי הדין. הוא הודה בתקיפה ובאיום על פקידת הקבלה בסכין, הטרדה על רקע גזעני למספר עובדים האחרים. במהלך הדיון קבע השופט דיון נוסף ל-11 ביולי בשנה הבאה בבית המשפט בקינגסטון קראון. הנאשם יישאר במעצר עד לדיון הבא.

נאצי פריצות משרד עורכי דין אנטישמיות בלונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד